fallback

Какво не трябва да казвате, когато оставите колата си в сервиз?

Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари

Ако не разбирате от коли, то това не е съществен проблем. За целта си има майстори, но в никакъв случай не трябва да демонстрирате незнанието си особено пред автомонтьорите. Последните са не само професионалисти в ремонта, но понякога умеят да четат човек като книга. И когато усетят, че шофьорът не разбира от проблема на колата, то те често го мултиплицират. Ето защо има фрази, които в никакъв случай не трябва да споменавате пред майсторите в сервизите.

Автомонтьорите също са хора и естествено са заинтересовани клиентът да остави колкото се може повече пари. И следователно, виждайки, че собственикът на колата не е силен в темата, те могат да му "пришият" няколко допълнителни операции, които изобщо не са необходими. Освен това не е ясно, дали те действително ще бъдат направени.

Например, ако сте закарали колата в сервиза и сте казали, че жена ви ще я вземе, не трябва оставяте нейния телефонен номер. Работата на монтьора е да коригира това, което сте обсъдили след диагнозата. И ако той знае, че няма да дойдете за колата, тогава нищо не му пречи да добави няколко точки към оценката за ремонт, за които жена ви ще плати, без да задава излишни въпроси.

Изричайки фразата "не знам какво ѝ е, но нещата са много зле" пред механик и ако той е професионалист в манипулациите (каквито са болшинството), веднага ще ви изложи най-ужасната диагноза. И не можете да спорите, защото той е професионалист.

Не трябва обаче да се правим и на големи "разбирачи", защото това пък ще даде основание на сервизния майстор да ви обвини във влошаване на проблема и съответно да увеличи разходите за ремонт. Ще бъде много по-добре, ако дадете повече подробности, като посочите точно какво искате от него. Не говорете твърде много.

И, разбира се, не се оплаквайте от други майстори. Така се превръщате в жертва, а механиците по същество са хищници. Само им дайте повод - веднага ще го изядат (другият майстор) - ще го обвини в некомпетентност и ще каже, че сега ще трябва да коригират това, което са направили в другия сервиз. Естествено, скъпо.

Ще бъде по-добре, ако преди да отидете в сервиза, се подготвите: работите върху речта си, като я направите уверена и твърда; запознайте се с проблема поне повърхностно, за да не изглеждате като пълен лаик. А ако пък сте съвсем неуверен е най-добре е да отидете с човек, който е по-запознат с колите. Той ще зададе правилните въпроси и ще може да прецени компетентността на сервизните техници.

fallback
  • #31
    Ганьо ( преди 2 години )
    Аз проверям задължително след ремонта и нещо като не ми харесва ги карам да си свършат работата както трябва
  • #30
    boreygroop ( преди 2 години )
    рабочий промокод 1xbet при регистрации на сегодня
  • #29
    анонимен ( преди 2 години )
    Задна
  • #28
    Милен Илиев Минков ( преди 2 години )
    Винаги носете връзка 1 метър И батерия 50 000 малки ампера И щепсепсел И кабел
  • #27
    Милен Илиев Минков ( преди 2 години )
    Винаги носете резервни чистачки Къса и дълга за шофьора
  • #26
    Милен Илиев Минков ( преди 2 години )
    Щом не сте доволни от един РАЗГОВОР Звъннете още 9 пъти да се знае Че има лоши неща
  • #25
    Милен Илиев Минков ( преди 2 години )
    Щом видите невъзпитано дете Веднага се обадете на 112
  • #24
    Милен Илиев Минков ( преди 2 години )
    Абсурд Там е по следене от жена Ако ви трябва майстор Попитайте още два трй И на 10, 000 километра Сменявайте гуми масла Накладки
  • #23
    banjo ( преди 2 години )
    Като автомонтьор пък ще ви кажа следното:1/ Клиента винаги "ЛЪЖЕ" за това как е станала повредата. Как да стигнем до диагнозата като не знаем подробности. Като лъжете монтьора всъщност залъгвате себе си. Може би го правите за да ви излезе по евтино.2/ Клиентите тип "ЦВЕТАРКИ" които обикалят от сервиз на сервиз, карат най лошо поддържаните автомобили 3/ Клиентите които търсят най- ниската цена получават най-некачествените части и най- ниската категория труд.
  • #22
    banjo ( преди 2 години )
    Като автомонтьор пък ще ви кажа следното:1/ Клиента винаги лъже2/ Клиентите тип "ЦВЕТАРКИ" които обикалят от сервиз на сервиз, карат най лошо поддържаните автомобили 3/ Клиентите които търсят най- ниската цена получават най-некачествените части и най- ниската категория труд.
fallback
Последни