fallback

Ford Ranger смени поколенията

Пикапът получи матрични светлини, дизелов V6 и съвременна мултимедия

Поколението T6 на пикапа Ford Ranger излезе през 2011 г. и оттогава премина два фейслифта, преди да стигне до пълна смята на генерациите. Тя вече е факт, като новият модел със средни размери е разработка на австралийското подразделение на Ford, но ще се продава в повече от 180 държави по цял свят.

Производителят определя новия Ranger като „най-издръжливия, гъвкав, способен и интелигентен автомобили в историята на семейството“. Дизайнът на пикапа е в стила на корпоративният стил на марката, като на външен вид той прилича на по-големия F-150, чието 14-о поколение дебютира през миналото лято, както и на скоро освежения компактен Maverick.

Сред новите опции за модела са матричните фарове, а междуосието е увеличено с 50 мм. Това позволява повече пространство в кабината, както и по-голяма товарна платформа, която вече побира цял палет със стандартни размери. Достъпът до товарната зона е подобрен с интегрирано странично стъпало и допълнителни точки за закрепване на товара. Задната врата може да се използва като мобилна работна маса. Подобрена е и проходимостта на пиката, като предният надвес е а по-къс с 50 мм, поради което ъгълът на подход към препятствие е увеличен.

След смяната на генерациите интериорът предлага по-висококачествени материали и подобрени възможности за съхранение на различни предмети. Новият Ford Ranger получава цифрово арматурно табло, мултимедийна система Sync4 с 10,1 или 12-инчов екран, гласово управление и вграден модем. Софтуерът може да се актуализира от разстояние, а някои функции се управляват дистанционно с помощта на приложение на смартфон.

Оборудването включва нова система за кръгово наблюдение и нова система за външно осветление, което ще ви бъде полезно при работа нощем или при лагеруване. Ford ще предложи над 600 различни фабрични аксесоара на клиентите си, които ще бъдат полезни както за излети сред природата, така и за бизнес-задачи.

Гамата от предлагани двигатели ще варира в зависимост от пазара. От нея отпада 3,2-литровият дизел с 5 цилиндъра, като мястото му заема 3,0-литров V6, заради който двигателният отсек е увеличен. Дизелите с 4 цилиндъра с 1 или 2 турбокомпресора остават, както и 2,3-литровият бензинов EcoBoost. Скоростните кутии са модернизиран 10-степенен автомат, както и 6-степенни автоматична и механична. Задвижването е предно или постоянно към четирите колела.

Производството на новия Ford Ranger ще стартира в началото на 2022 г., като ще се осъществява в Тайланд и Южна Африка. Версията за Европа ще се доставя от Африка и ще бъде достъпна за поръчка едва в края на следваща година, като първите бройки ще се доставят в началото на 2023 г.

Още снимки на новия Ford Ranger - вижте в галерията:

Снимки: Ford

fallback
  • #1
    В този клас ( преди 2 години )
    играе Тойота Hilux и всички останали! При големите тръкове е Форд 150 и пак Тойота - Тундра.
fallback
Последни