IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

30-те най-важни въпроса за бъдещето на колите ни

Става ли притежаването на автомобил по-недостъпно? Какъв е технологичният принос на България към сектора? Докъде сме със зарядните станции? Гледайте довечера от 19:00

Автомобилният свят е изправен пред най-голямата промяна, откакто двигателят с вътрешно горене замени коня. Електрификация, автоматизация, нови модели на ползване - цялата вековна индустрия трябва да се пренастрои и да намери нови начини да печели. Това важи в пълна степен и за автомобилния сектор в България, който се разви с удивително темпо в последните години и вече дава значителна част от Брутния вътрешен продукт на страната.
 
  
Bloomberg Tech21 CarTech
  
  
Какво крие автомобилното бъдеще? Ще станат ли новите коли недостъпни за масовия потребител? Ще си купуваме ли автомобили, или вече ще ги ползваме по други начини? Какво допринася България към технологичния напредък? Кога ще приключи кризата с микрочиповете? Докъде е стигнала мрежата за зареждане на електромобили у нас и има ли граница за скоростта на зареждане? Какви нови услуги и форми на финансиране да очакваме? Задаваме тези и още много ключови въпроси на лекторите в поредното издание на конференцията Tech21 на Bloomberg TV Bulgaria, посветено на автомобилите.
 
 
Марк Бирон, Melexis
Марк Бирон, главен изпълнителен директор на Melexis

  
Специално за конференцията от Белгия пристигна Марк Бирон, новият главен изпълнителен директор на Melexis, един от световните лидери в производството на автомобилни чипове и сензори.
 
  
Александър Миланов, BMW
Александър Миланов, управляващ директор на BMW България

    
С Александър Миланов, дългогодишният управител на BMW България и бивш председател на Асоциацията на автомобилните производители у нас, разговаряме за Зеления преход и как той да бъде наистина устойчив, има ли бъдеще за двигателя с вътрешно горене и какво е решението за твърде застарелия автопарк у нас.
 
  
Константин Конов, Динко Русев, Bosch
Константин Конов и Динко Русев, "Бош Инженеринг Център"
  
  
Наши събеседници са също Константин Конов и Динко Русев, съответно управляващ и ижненеринг директор на "Бош Инженеринг Център" в България. С тях обсъждаме качеството на развойната дейност в България, какви ще са утрешните системи за безопасност и какви са предизвикателствата на трудовия пазар у нас.


Ангел Димитров, АВВ България
Ангел Димитров, АВВ България
  
 
С Ангел Димитров, завеждащ зарядни мрежи в лидера на този пазар ABB България, оценяваме напредъка на зарядната инфраструктура в България, и говорим за най-новите технологии в областта и за това има ли лимит в скоростта на зареждането на електромобилите.
  
 
Недялко Недялков, М-Кар
Недялко Недялков, изпълнителен директор на "М-Кар Груп"
  
    
С Недялко Недялков, изпълнителен директор на М-Кар Груп, един от основните автомобилни дилъри в България, официален представител на марките BMW и MINI, ще говорим за новите услуги, които можем да очакваме у нас, и също как автомобилните дилъри ще печелят в електрическата ера.

Модератор на дискусията е Константин Томов, главен редактор на Automedia.bg и Bulgaria ON AIR THE INFLIGHT MAGAZINE, автор и продуцент на предаването "Колела" по Bulgaria ON AIR и Bloomberg TV Bulgaria.
    

Гледайте дискусията в Tech 21: CarTech в събота от 19:00 часа, по телевизия Bloomberg TV Bulgaria, или онлайн на Automedia.bg и Dnes.bg.

 

 

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 4 ( преди 2 години )
    ти с високото IQ, пише се "придвижване", не "прЕдвижване" :D
  • #4
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Толкава е просто. Или минаваме на чиста енергия и електрическо предвижване или измираме като мухи от алчността на малцина, които обаче си имат и армия от подръжници с IQ под средното, които започнали с ракията... ъъъъ бате елетрокари....дай си ми 20 годишния v8, зареди който не свързват двата края и му слугуват от комплекси.
  • #3
    15 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ами има лесно цените на горивата по 5 лв за литър и няма да ходиш за цигари с колата
  • #2
    16 rate up comment 5 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    До 1. Колата е свобода -вярно. Няма как обаче 7млрд човечета да си купят по една стара Х5 или Гл или А8 и да си джиткат свободно. Планетата не може да понесе такава свобода. От 7млрд -6 вече могат да си позволят някакава двг кола. Има и за 500 лв. в движение. Тази свобада трябва да стане СКЪПА.Виж свободата на крачолите и колелетата ще е за всеки.
  • #1
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Дим ( преди 2 години )
    То е ясно на къде отиват нещата!Като минавахеме от Нокиа и Ериксон на Айфон и Андроиди, никой не ни задължаваше да го направим, никой не говореше как ще се наложи да споделяте един телефон с няколко човека!Колата е свобода, а започват да ни обясняват колко ще е хубаво да си споделяш свободата с други,щото ще е толкова скъпа,че свобода няма да можеш да си позволиш сам!Къде са ония визионери дето всеки ден обяснява за новите коли по 5000 евро! Дееаа и задръстените типове!!!