fallback

Lancia се завръща в Европа през 2024 година

Италианците подготвят нови Ypsilon и Delta, както и първия си SUV - Aurelia

Възраждането на Lancia минава през повторното излизане на европейски пазари, което ще се случи през 2024 година. Тогава италианската марка ще покаже и първия от трите си нови модела, които разработва в момента, разкри главният изпълнителен директор на компанията Лука Наполитано.

Първо, през 2024 година, ще дебютира новата Lancia Ypsilon, а през 2026 година ще се появи и компактен SUV, който ще получи името Lancia Aurelia. Последна, през 2028 година, ще излезе и новата Lancia Delta, като и трите модела ще бъдат изградени на новите електрически и електрифицирани платформи на Stellantis.

Планът за завръщане в Европа предвижда старт на продажбите в Австрия, Белгия, Франция, Германия и Испания през 2024 година. Малко след това Lancia ще се появи отново и на пазара във Великобритания.

Стратегията на Lancia предвижда тясно сътрудничество с две други премиум-марки от концерна - Alfa Romeo и DS, категоричен е Наполитано, като това се отнася както за продуктовия план, така и за развитието на търговската мрежа. Шефът на Lancia вече е уточнил всички подробности с главните изпълнителни директори на Alfa Romeo – Жан-Филип Импарато, и на DS - Беатрис Фуше.

Общата цел е да се използват максимално корпоративните синергии за ограничаване на инвестициите и разходите, но в същото време ще се търси и максимална диверсификация между продуктите на трите марки, като моделите на Lancia ще се характеризират с „трезва и чиста италианска елегантност, с меки повърхности и отлично качество“.

Наполитано разкри и подробности за трите бъдещи модела на марката. Първата Lancia от новата ера Stellantis ще бъде петото поколение Ypsilon, базирано на новата модулна платформа STLA Small, която вероятно ще дебютира на новия Fiat Panda. Двигателите на Ypsilon трябва да бъдат както „традиционен” лек хибрид, така и 100% електрически.

Още повече електрификация се предвижда за SUV-модела Lancia Aurelia. Той ще бъде построен върху същата архитектура и ще се предлага само с електрически двигатели. Изцяло на ток ще бъде и новата Delta, която ще представлява хечбек с 5 врати, предназначена за още по-зряла публика от тази на Ypsilon.

fallback
  • #5
    Още Един ( преди 2 години )
    И като ги нафрашкат отново с недоразуменията на Бош на петата година отиват за скраб.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Честно казано не виждам нищо премиум в Алфа Ромео или DS освен цените им. Качвах се в Стелвио, еми с нищо не изпъква като лукс в салона в повече от Един Голф или Пасат. Друга тема е защо всички производители заламтяха да правят премиум марки, там просто няма място за тях, основните играчи там са много по-добри в луксозните салони и глезотии, все пак те диктуват модата там. Алфа и DS могат само с новите си модели да догонват старите на големите играчи, но не и да създават нещо ново.
  • #3
    бай онзи ( преди 2 години )
    и тия не ги подмина модата да слагат на безформени картофи легендарните си имена
  • #2
    Gjbbgf ( преди 2 години )
    Докато излязат новите пежа с емблема на ланчия хората ще са забравили тази марка
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Малко странно решение то още малко и масовите им марки в Европа ще станат двойно повече от на ВАГ. За сега "само" Пежо, Ситроен, Опел, Фиат, Ланчия, Алфа, Джип и DS
fallback
Последни