IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault се отказва имената на Kadjar и Koleos

Наследниците на двата кросоувъра ще се казват по друг начин

Френският производител Renault ще спре да използва имената Kadjar и Koleos, като следващите поколения на двата кросоувъра ще се казват по друг начин, съобщава автомобилно издание L'argus.


Renault Kadjar


Идеята на компанията е да бъдат избегнати асоциациите с двата модела, които така и не успяха да се утвърдят на европейските пазари. От Renault все още не са разкрили новите названия на автомобилите, но това ще стане съвсем скоро, тъй като премиерата на следващото поколение на Kadjar трябва да се състои догодина, а нов Koleos ще излезе през 2023 година.

Известно е, че бъдещите Kadjar и Koleos вече са в процес на разработка и са с кодови имена съответно HHN и DHN. В Renault смятат да сменят не само названията на моделите, но и тяхното позициониране. Новият Kadjar ще получи спортен външен вид, като ще използва платформата на настоящия Qashqai. В салона ще се появят цифров приборен панел и мултимедия с вертикално разположен екран.

Що се отнася до новия Koleos, той ще получи салон с 3 реда седалки, за да може да заеме мястото на Espace в моделната гама на Renault. Премиерата на модела е едва през 2023 година и засега информациите за него са малко.

На пазарите в Европа положението на Kadjar и Koleos не е особено добро. Първият сериозно изостава от конкурентите си Nissan Qashqai и Peugeot 3008, докато от втория са продадени едва 6500 бройки през 2020 година.

Снимки: Renault

0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    cvt ( преди 2 години )
    Карам такава в момента изминати са малко повече от 50 хиляди км и няма скъпи ремонти!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално,новите ще са напълно електрически и е редно да се направи разлика с тези с конвенционални двигатели.
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 12,ами като не те кефи вечното CVT,бий камшика на скапаното DSG и се омитай да и правиш ремонт за няколко хилядарки на всеки 50 хиляди км.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 7,карам Каджар 4 година и съм много доволен за над 93000км. освен посещения за обслужване,за друго не съм имал ядове. И колата не е служебна а лична.Доставя ми удоволствие да я карам,страхотен автомобил,качествен и сигурен.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    До 14,за такива *** наистина им е проблем името,защото незнаят от къде произлиза.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ ( преди 2 години )
    На вас БЕДНИТЕ под мене всичко Ви е скъпо..... Името ви пречи, мотора бил слаб, нямало Ел.пакет???????Ама ако Ви го подаря, ще казвате колко е хубав..... Вашатамайкадъибъвгъзъ........ Няма оправия с *** и БЕДЕН народ....... Мъкаааа
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    УазкаФен ( преди 2 години )
    "Каджар" е мега тъпо име. "Колеос" пък звучи прекалено претенциозно.
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Както и да се казват все същия баклюк са вътре!
  • #10
    4 rate up comment 3 rate down comment
    CVT ( преди 2 години )
    С тези CVT-та къде взимате от братята японци, няма да имате никакви продажби! На Колеоса 1.3 мотор без никаква електрификация в момента звучи неадекватно!
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Първият се среща повече от SEAT Тарако , а за Колеос - не знаех че се произвежда