fallback

BMW M3 спори с Mercedes-AMG C63 и Audi RS5 на пистата

Три различни състезания – един и същи победител (ВИДЕО)

Екипът на Carwow организира поредното любопитно състезание в различни дисциплини, в които сили премерват представители на трите големи конкуренти BMW, Mercedes-Benz и Audi. В случая мощността на автомобилите е почти еднаква, така че основна роля играят системите за задвижване.

На старта застава новото поколение на BMW M3 във версията Competition. Тя разчита на 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, който развива максимална мощност от 510 к.с. В този случай тягата се прехвърля към задните колела, въпреки че тази модификация се предлага и с фирмената система за задвижване на четирите колела Drive.

Със задно предаване и и Mercedes-Benz C63, който също пристига в специално изпълнение -. Black Series. Седанът е на пазара от 10 години, като разчита на 6,2-литров атмосферен V8 двигател с 517 к.с. и 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двоен съединител.

Третият участник – Audi RS5, разполага с най-слабия двигател от трите участника. Това е 2,9-литров битурбо V6 с 450 к.с., който е съчетан със 8-степенна автоматична скоростна кутия. Мощността се изпраща към фирмената система за задвижване на четирите колела Quattro.

След бързо сравнение на звука идва и времето за истинското състезание, което и в трите старта завършва с един и същи победител. И той е най-новата кола в групата, която изпреварва конкурентите си.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 2 години )
    И за философа за литровата мощност двигателя на АУДИ RS5 DTM е 2.0 турбо 610 hp
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    А бе вие бемвистите от ква секта сте никой незнай какво значение има каде е двигателя на ауди в DTM ауди ли е ауди е на писта ли е на писта е. И за такива всезнаиковци като тебе ще кажа че двигателят на ауди rs5 DTM не е пред предната ос 3 метра колата е със задно и скоростите са пред задната ос.
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз не съм с автомобил от тези две марки но като чета коментарите тук, стигам до заключението че има много заслепени (може би от любов) фенове на БМВ, но това че така ожесточено плюят единствено по АУДИ много ясно показва от кого се притесняват най-много!
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Ауди и спорт звучи като Ангела Меркел и кросфит...
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    Винаги съм се чудел на балъците, дето си купуват аудита и ги карат все едно са спортни автомобили. да питам аз в DTM, двигателя на аудито пак ли е 3 метра пред предна ос?
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Не ми пиши глупости кажи бмв сас свой те инженерни мисли каде се намира в DTM.
  • #15
    E46 ( преди 2 години )
    Ако бмвто беше 4х4 ,аудито изобщо нямаше да е на картата,Ц класата няма нужда от коментар
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Пич ти наясно ли си че ауди е с двойно предаване за тия като теб означава 4х4 и центара на тежестта е друг (баланса) спрямо бмв и мерцедес и пак им пука шортите. Трите марки са най равностойни в DTM гледай малко там преди да говориш за инженерна мисъл.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Никой не е казал че Q7 не вози хубаво, напротив аудита са доста комфортни, тук обаче говорим за спортни автомобили. Така и не успяха да направят ауди което да е добре бакансирано като тежест на преден и заден мост, задвижване което да не е с повече въртящ момент отпред, и средно разположен двигател. Колите са им добри да те вози някой, няма кеф в това да ги управляваш.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Пич ти наясно ли си че това 850 коня рс7 не е сток? Това че е най бързото в България или някоя държава в африка не е аргумент че това е добър автомобил. Има единици тунинговани автомобили от всяка марка с 1000, 2000 коня няма никакво значение, важно е как излизат от завода. И 5000 коня да има това ауди управлението му е тотална щета. Кефа идва от това да имаш контрол на автомобила затова 911 въпреки че е с доста по малко коне е икона
fallback
Последни