fallback

BMW M3 спори с Mercedes-AMG C63 и Audi RS5 на пистата

Три различни състезания – един и същи победител (ВИДЕО)

Екипът на Carwow организира поредното любопитно състезание в различни дисциплини, в които сили премерват представители на трите големи конкуренти BMW, Mercedes-Benz и Audi. В случая мощността на автомобилите е почти еднаква, така че основна роля играят системите за задвижване.

На старта застава новото поколение на BMW M3 във версията Competition. Тя разчита на 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра, който развива максимална мощност от 510 к.с. В този случай тягата се прехвърля към задните колела, въпреки че тази модификация се предлага и с фирмената система за задвижване на четирите колела Drive.

Със задно предаване и и Mercedes-Benz C63, който също пристига в специално изпълнение -. Black Series. Седанът е на пазара от 10 години, като разчита на 6,2-литров атмосферен V8 двигател с 517 к.с. и 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двоен съединител.

Третият участник – Audi RS5, разполага с най-слабия двигател от трите участника. Това е 2,9-литров битурбо V6 с 450 к.с., който е съчетан със 8-степенна автоматична скоростна кутия. Мощността се изпраща към фирмената система за задвижване на четирите колела Quattro.

След бързо сравнение на звука идва и времето за истинското състезание, което и в трите старта завършва с един и същи победител. И той е най-новата кола в групата, която изпреварва конкурентите си.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    От инженерна гледна точка, БМВ и Мерцедес винаги са били много над Ауди. Ауди е компромисно решение, ако говорим за инженерна мисъл. Дизайна е друга бира, там е въпрос на вкус. А оня колега с Q7, абе пич, ти случайно да си наясно, че Q7 е един клас над GLE и Х5 ? Говорим чисто като разположение в класовете автомобили. Х5 или GLE (ML) със 7 седалки виждал ли си ?
  • #10
    До 7-ми ( преди 2 години )
    И ти ли си от тия, които си мислят че аудито и беемвето и като цяло колите в dtm имат нещо общо със серийните?
  • #9
    про рацер ( преди 2 години )
    Аудито, ако ще и 1000 коня да беше пак щеше да падне от БМВ-то бате. Вагаджиите така или иначе никога не са можели да вадят литрова мощност. Да не говорим, че двойното на БМВ-то е светлинни години напред пред аудито, смятай колко повече щеше да го смачка, ако пък то беше с Хикс Драйв. Абе въобще, ако си карач и разбирач, караш баварка, ако искаш возия Мерц. Аудито е претенция за нещо средно за бедни.
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    *** на писта Дракон и питай, сега разбирам че писта си виждал само по клипчета в you tube и си виждал и карал Rs6 и RS7 само в сънищата, за това ти казах *** и питай. А не тука да си представя кое как било и кое как се карало. Това не ти е Тойота Корола със 100к.с.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди да пишете глупости що не видите ауди каде се намира в DTM и бмв и тогава говорете
  • #6
    Рамбо ( преди 2 години )
    Ауди и писта? Бате, ходи си прави ковид тест, че нещо си болнав, просто нЕма такъв филм кола с двигател на половин метър пред предната ос да става за писта. Отвори капака на една м5ца и на рс6ца да видиш разликата в разположението.
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-бързата кола в България е rs7 с 850к.с. има БМВ 6 със същите коне и Порше, но Аудито ги мачка, идете на писта Дракон и разпитайте. Това го пиша за философа който казва че не ставали за писта, е на Дракон най-доброто време е от това RS7 а Кристиан Менцел на пистата в Мендик направи с RS6 с 2 сек. по добро време от M6 компетишън, нищо че М6 е с 25к.с. повече. Зараде Quattro системата влиза много по бързо в завоите, това го казват БМВ феновете на писта Дракон.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Като реших през 2017г да мина на СУВ, щях да вземам Мерцедес GLE тъй като автомобила ми бе Мерцедес, ходих карах на тест драйв GLE350 3.0 дизел реших да пробвам и Х5, накрая и Q7, Аудито возеше най-комфортно, ускоряваше най-бързо, купето бе най-обезшумено, обема багаж най-голям и за разлика от GLE не се клатеше. Цените им бяха почти едни и същи. Компромис щеше да е ако не бях взел Q7. Първо пробвайте а не робувайте на марки. Кгато даваш много пари си длъжен да пробваш, за вземеш най-доброто.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    За спортен автомобил бмв или мерц. Не съм чувал някой който разбира от коли да си купи ауди. Общо взето ауди се купува от хора, които им харесва как изглежда без да знаят нищо за това какво е нужно за една спортна кола да е добра. Тая марка не става за писта, пък както се вижда и на права отсечка не става.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    15кг е незначително тегло за да се коментира, това се компенсира с по-слаб шофьор или по-малко гориво в резервоара. Не мисля че и при 2та случая аудито има по-добър шанс. Просто мотора на бмв-та не е с 30-40коня повече ами с 80 и повече. БМВ си down-rate-ват конете на двигателите от доста време насам. С 2 думи, бмв-то е по-добрата кола и като тегло и като коне, аудито винаги си е било компромис с по-ниска цена но и всичко друго по-ниско.
fallback
Последни