fallback

Мъск похвали Volkswagen и разкри защо Tesla e №1

Милиардерът поощри преминаването на германците към електромобили

Главният изпълнителен директор на Tesla – Илон Мъск, направи любопитно видео-обръщение към 200 топ-мениджъри от VW Group, събрани в Алпбах (Австрия). Това стана по молба на колегата му в германския концерн Херберт Дийс, който по-късно качи и видеото в социалните мрежи, съобщава вестник Handelsblatt.

В изявлението си Мъск нарече Volkswagen „икона“ и „най-големия съперник на Tesla”. Милиардерът разкри пред служителите на германския концерн причините, поради които компанията му изпреварва значително конкурентите си на пазара на електрически превозни средства.

Основната от тях, според Мъск, е стилът му на управление на компанията. Шефът на Tesla е инженер и добре познава целия процес по създаването на един автомобил. Така той може да следи всичко – от разработката, през веригата за доставки и логистиката до производството му.

На свой ред, Дийс разкрива, че е поканил Мъск като „гост-изненада, за да покаже, че Volkswagen се нуждае от по-бързи решения и по-малко бюрокрация, за да извърши най-голямата трансформация в своята история – преминаването към производство на изцяло електрически превозни средства.

Той даде и конкретен пример – само за 2-3 седмици в Tesla са пренаписали напълно софтуера на своите автомобили, за да може да се премине от един микрочип, който е изчезнал от складовете и от пазара, към друг. Дийс допълни, че въпреки конкуренцията между двете компании, те ще продължат да поддържат връзка и обеща, че съвсем скоро ще посети новата фабрика на Tesla край Берлин.

Шефът на VW Group още преди месец обяви, че отварянето на завода на Tesla в Германия ще принуди местната автомобилна индустрия да вземе спешни мерки, за да може да отговори на бързо развиващия се американски производител на електромобили. Една от тези мерки е планът на Volkswagen за построяване на 6 големи фабрики за батерии в Европа до 2030 година.

Снимки: Twitter

fallback
  • #19
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    ...Най-големият съперник на тесла, тоя шльоко се прави че не знае, че ФВ за една година произвежда повече коли отколкото тесли са произведени въобще досега.*** наглеца.
  • #18
    TSLA ( преди 3 години )
    - г-н Мъск, къде виждате TESLA след 10 години?- Марс.
  • #17
    TSLA ( преди 3 години )
    "Вкъщи имахме книги на Ницше и Шопенхауер. Каквито не трябва да четеш на 14-годишна възраст. Това е лошо.." - Elon Musk, по-богат от всичките 7,900,753,823 души на Земята.
  • #16
    TSLA ( преди 3 години )
    S-ката е с 6 мм броня под батерията. Фауве с колко е - да каже който кара. Изчислено е, че само 100 Гигафабрики като тази в Невада ще осигурят всичките 8 милиарда хора на тоя свят със 100% чиста енергия. Могат да се построят още другата година. Обаче в черната мъзга е келепира.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    идва нови избори, ще видим колко е мъдър
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Българският народ наистина е мъдър, но за да го разбере човек, трябва мислене. Мислене и помъдряване. А за мислене и помъдряване - трябва желание. Ако човек не желае да мисли, никой не може да го накара.
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    хаха, нали този мъдър народ си ги избира тези? 91-ва кой народ гласува за комунисти след "промяната"? мъдър та трака
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Даже и не подозират повечето ***.ло.умници колко близо е електрическото бъдеще ! Производителите най-накрая откриха начин да ограничат вторичния пазар , от който нямат никаква полза !
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    не е истина колко комплексирани, фрустрирани клоуни има в родната коч ина
  • #10
    Ш'Минтирит ( преди 3 години )
    Толкова ли си "умен", че втора година не можеш да разбереш, като ти обясняваме, че Тесла е най ощетената в САЩ и не им дават никакви привилегии, за разлика от конглокенцията включително Volkswagen, на които дават по 7500 долара субсидии за всеки продаден електромобил. Толкова ли не разбра, че чичо Сам нищо не дава на Тесла, а само гледа за какво да я глоби, но Европа освен субсидия за всеки продаден електромобил, осигурява на Тесла и въглеродни квоти, които останалите марки плащат на Тесла.
fallback
Последни