IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi RS Q8 изглежда като създаден за магистрала

Вижте как се справя големият SUV на участък без ограничения на скоростта (ВИДЕО)

Мнозина считат комбито Audi RS6 Avant е един от най-привлекателните семейни автомобили на пазара, но ако все пак настоявате за SUV-модел от същата марка, той най-добре е да погледнете към RS Q8.


Audi RS Q8


Този модел се счита за братовчед на Lamborghini Urus, но дизайнът му не е толкова противоречим, като едновременно с това предлага впечатляваща производителност. Доказателство за това е ново видео в AutoTopNL, който показва как се представя SUV-моделът на участък от магистрала в Германия, където няма ограничение на мощността.

Задвижването на Audi RS Q8 става с 4.0-литров V8 двигател с двойно турбо, който развива 592 к.с. Моторът е съчетан с 8-степенна скоростна кутия с двоен съединител и система за задвижване на четирите колела, като това позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди. Факт е, че има и по-бързи SUV-модели, но дали някой наистина се нуждае от тях?



Стандартно RS Q8 е с електронен ограничител на скоростта, но от Audi са готови да го преместят на 305 км/ч, ако клиентът си купи въглеродно-керамични спирачки. Автомобилът във видеото очевидно е подложен на тази процедура, защото вдига 300 км/ч. Това, което е по-впечатляващо обаче, е неговата стабилност при подобни скорости, както и лекотата на управление.

Снимка и видео: AutoTopNL

0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    audi ( преди 2 години )
    И аз карам Ауди! Не питайте какво
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Радев ( преди 2 години )
    Истински звяр! Сигурно доставя огромно удоволствие да седне човек зад волана и да натисне газта...
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз ви го казах и преди, след 2015г. СУВ моделите на БМВ,Мерцедес и Ауди вече не са направени на плаформата на леките им коли с повдигнато окачване а вече са проектирани от нулата да бъдат СУВ, това ги направи перфектни за асфалт, по нищо не отстъпващи на леките коли и същевременно им подобри офроуд възможностите, като им вдигнеш окачването в офроуд режим, защото са с въздушно окачване и като им сложиш рошави гуми се справят доста добре на черените пътища. А на магистрала сами си лягат ниско.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    //// ( преди 2 години )
    Е как да върви? Нормално си върви, като кола от 21 век специално проектирана и произведена за това.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Владо ( преди 2 години )
    Не знаех, че на немските магистрали има огрничение на мощността...Седлови влекачи там нямат ли?Че то и съвременните автобуси са с по 400-500 к.с.
  • #1
    2 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    То да крафрш от Polestar не е постижение