fallback

Honda възроди легендарно име

Integra се завръща като седан за китайския пазар

Японският производител Honda потвърди обявените преди дни намерения за връщането на легендарното име Integra, като представи седан за китайския пазар, чиито продажби ще стартират през ноември.

Факт е обаче, че Honda Integra трудно може да бъде определен като 100-процентов самостоятелен модел, тъй като това е по-скоро модификация на 11-ата генерация на Civic. Това е напълно обяснимо, защото и предишните поколение на Integra бяха изградени на платформата на Civic.

Новата Integta се отличава с по-тесни предни и задни светлини, като те са така проектирани, че да не засягат металните елементи. Затова пък елементите от каросерията с изключение на покрива на багажника и броните са идентични с тези на Civic. Дължината на седана е 4689 мм, широчината - 1802 мм, височината - 1415 мм, а разстоянието между двете оси - 2735 мм.

Задвижването на модела става с турбомотор L15B7 с работен обем 1,5 литра, развиващ 182 к.с. и 240 Нм, който е съчетан с вариаторна трансмисия или с 6-степенна механична скоростна кутия. Задвижването е към предните колела.

Новият седан Honda Integra ще се произвежда в завода Guangqi Honda в Китай, като предстои цените да бъдат обявени.

Снимки: Honda

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    2-ри, чети :" ..който е съчетан с вариаторна трансмисия или с 6-степенна механична скоростна кутия." - има и за теб:))
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Въпросът с имиджа също е доста субективен. С оглед необходимостта от владеене и пралагане на върхова технология, Хонда спечели непоклатим имидж, след като за "нула" време заедно с Ред Бул направиха шампионска кола във Формула1. Да, имат традиция и опит, но какво направи една Тойота за около 10 г. престой в Ф1, при това с рекордни бюджети - нищо!
  • #3
    Синдикат на Ало Изма ( преди 2 години )
    Предлагам сега да "възродят" и CRX, че напълно да си доосер*т имиджа на перфектните им и забавни за шофиране автомобили от 90-те.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Чудесни параметри, но да се копулират с механична СК. Всеки с предпочитанията си. Безстепенна CVT не приемам, да я вземе друг колега :)).
  • #1
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    Топ кола а не немски кош
fallback
Последни