fallback

Кои са най-евтините нови автомобили в Германия?

Вижте каква е разликата в цената им спрямо пазара в България

Средният купувач на нова кола в Германия сега харчи около 30 000 евро. Въпреки това, на местния пазар има достатъчно предложения за тези, които търсят евтино превозно средство, но не искат употребявана кола. Изданието Motor1 представи най-достъпните ценово нови автомобили в Германия, като използваме случая да ги сравним със същите модели, предлагани у нас.

Разбира се, трябва да се уточни, че вероятно при някои дилъри могат да бъдат постигнати и по-добри условия при сделка. Освен това, клиентът трябва да бъде наясно, че когато иска да спести повече пари, вероятно ще трябва да се примири с кола без климатик, със слаб двигател (около 70 к.с.), с малки стоманени джанти и небоядисани брони, което означава, че колата му няма да прилича особено на тези на снимките.

Вероятно, някои ще останат изненадани, но в Топ 10 няма само коли на Dacia. В класацията не попада електрическата Dacia Spring, тъй като нейната цена в Германия е 10 920 евро, но след финансирането от държавата.

Най-евтините нови коли в Германия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Баце ви Киро ( преди 2 години )
    добре ве мързели да бяхте сравнявали коли с еднакво оборудване тук и там, мързи ви да гледате а
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    До 8,преди да пишеш глупости отвори офертата за цените на Сандеро и за 22100 взимаш първо ниво на комфорт но точно както колегата е написал 90к.с. с турбо,че даже и със старт-стоп.Не пиши неподготвен,неща които лесно се проверяват.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    До 4,ами върви ги произвеждай,па като искаш ги продавай по 2 за лев. Нямал пари за нова базова Дачия,но има пари за дарак 10-20 годишен за 10 х.лв. и като му сложиш ежемесечното обслужване и теглиш чертата ще ти излезе по-скъпо и от базовата Дачия.Като нямаш пари за кола се возиш в градски и общестевн транспорт.
  • #12
    Кенефи ( преди 2 години )
    Ке не фи ! Дами ги подаряват не ги вземам! Всяко е39, е 60 г4 passat b5 и който и да е среден клас между милениума и 2020 е по-добре оттея отпадъци за кло ша ри
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Чудя се да си купя ли тези прословути дачии, или премиум Ауди 2016г., макар, че и шкодата хич не и лоша, но като вземеш двигател различен от 65к.с. отиваш на цената на октавия. Истината може би е Дачия Спринг 33к и се вазиш за 1лв./100км
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Хубави колички, на добри ценички! За един нормален градски човек, който ходи веднъж в годината някъде извън града, са си много добре. А и като гледам, как искат да ограничат скоростта в градовете на 30 км.ч., и 65 кончета ще са ни предостатъчни. С 5-6 заплати в Германия си купуваш нова кола в гаранция, и ако си я поддържаш добре, може и 10 годинки да си я търкаляш и накрая и някоя кинта да вземеш. А и с тези цени на електрокарите са си направо без пари.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    сравнението на цените на пазарите в Германиа и България е неуместно. Локалните данъчни особености играят важна роля. Сравнетео тогава, и цените на тока в Германия и България? Заплати, горива, данъци.. и т.н?Отделно най-евтинтие конфигурации са букванлно спартански. Срвнете и с Америа, Русия, както казват колгите...
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    колегата 6, точно за 21 нищо не взимаш. С 1 кубиков двигател с климатик си почти 24 хиляди, с газова. Ниското ниво на оборудване. Комфорта почва от почти 24 500 лв. Та това е Дачия все пак.... и то три цилиндрова. Взимайте.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Мицубишито спейс стар за 15 000 лв в Германия е най-добрата оферта.
  • #6
    до 5 ( преди 2 години )
    Точно за 21-23 взимаш Сандеро със 90 коня турбо. Което за градска кола си е екстра.
fallback
Последни