fallback

Кои са най-евтините нови автомобили в Германия?

Вижте каква е разликата в цената им спрямо пазара в България

Средният купувач на нова кола в Германия сега харчи около 30 000 евро. Въпреки това, на местния пазар има достатъчно предложения за тези, които търсят евтино превозно средство, но не искат употребявана кола. Изданието Motor1 представи най-достъпните ценово нови автомобили в Германия, като използваме случая да ги сравним със същите модели, предлагани у нас.

Разбира се, трябва да се уточни, че вероятно при някои дилъри могат да бъдат постигнати и по-добри условия при сделка. Освен това, клиентът трябва да бъде наясно, че когато иска да спести повече пари, вероятно ще трябва да се примири с кола без климатик, със слаб двигател (около 70 к.с.), с малки стоманени джанти и небоядисани брони, което означава, че колата му няма да прилича особено на тези на снимките.

Вероятно, някои ще останат изненадани, но в Топ 10 няма само коли на Dacia. В класацията не попада електрическата Dacia Spring, тъй като нейната цена в Германия е 10 920 евро, но след финансирането от държавата.

Най-евтините нови коли в Германия (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    "...система за следене на налягането в гумите,..." -Петре, това не е "екстра" ! Тази система е задължителна за всички коли в ЕС ,поне от 5 години! Шкода има обявени цени за Фабия на немския сайт- 13 990 евро за "Easy", но интересно е , че има дилъри ,които са обявили "Ambition" с двигател 80 к.с. за 12 210 евро!!!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Аман от разбирачи като 2 и 3, големи философи. Не всеки желае да даде 20-23 хил. за кола с 65кс. Ами пичове имах пунто 96-та с 1.2 и 60 кс., в коя година се връщаме.... Не са заплатите мин. 5-6 хил. евро, че да отделиш две-три за нова дачия. Както казва първи, ако се предлагаха с нормален двигател, климатик и още едно две неща за под 20 хил. лв., друго щеше да е.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    А бе не съм сигурен че превъзхожда Поло-то, но да заслужават си парите Дачиите. Особено Дъстъра. БГ - страната, където да караш нова Шкода или Опел за 35-40к лв, означава че си беден ***, но Е класа на 10+ години и 500к км за 10к лв те прави баровец
  • #2
    none ( преди 3 години )
    Сандеро и Дъстър предлагат най-доброто съотношение цена/качество (особено новото Сандеро, което по нищо не отстъпва на Поло например, но далеч го превъзхожда с цена), но в България карането на нова Дачия е под достойнството на повечето българи. Друго си е изтърбушен "премиум" с коледна елха на таблото и части н-та употреба. Като чете коментарите в сайта, човек ще си помисли че сме Монако. Всички карат премиум автомобили ... само че закупени н-та употреба от Европа ... Явно сме далеч от Монако ..
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Дайте сега и с Русия хубаво да се види кой плаща почти двойната цена за екология.
fallback
Последни