IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-тежки автомобила (кой ще плаща най-много за паркиране)

В Германия тази такса вече е факт и ето кои шофьори ще пострадат най-много

Можете ли да си представите деня, когато таксата за паркиране в големите градове ще се определя от теглото на автомобила? Засега това изглежда далеч, но в Германия вече някой е помислил за подобно нещо. И съответно принуждава шофьорите на по-тежки коли да плащат повече.


кмет на Тюбинген


В случая става дума за град Тюбинген в град провинция Баден-Вюртемберг, където властите започнаха война премахване на джипове и високопроходими превозни средства от центъра. Както съобщава вестник Frankfurter Allgemeine Zeitung, местният комитет за опазване на околната среда е решил да увеличи цената на годишния абонамент за паркиране в синята зона от 30 на 120 евро. А собственици на автомобили с тегло над 1800 кг ще плащат до 180 евро.

Новите такси за паркиране, базирани на теглото, ще важат и за електрическите автомобили, като вече са одобрени. Кмът на Тюбинген - Борис Палмър (на долната снимка), дори отиде по-далеч, като поиска 360 евро такса за всъдеходите и по-големите автомобили, но предложението му беше отхвърлено.


кмет на Тюбинген


Любопитното е, че с това решение община Тюбинген всъщност малко „стреля на сляпо", тъй като ограничения ще засегнат не само всъдеходите, но и обикновени автомобили. Например, някои седани и комбита като BMW 3-Series, Volvo V60 и Audi A4 също тежат над 1800 кг.

Ето кои са най-тежките автомобили, чиито собственици ще плащат най-много (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Хейтър ( преди 2 седмици )
    Ами да си купят трабанчета та да им е по евтино паркирането, да си ги направят електрически та да им е по екологично а ако си вдигнат и цената на електроенергията може даже и да не ги карат та съвсем да им е без пари
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ггг ( преди 3 седмици )
    може да вкарат и дължината на автомобила във формулата. Логиката е, че на място за "два сув-а" се събират "три корси".
  • #11
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Пропов ( преди 3 седмици )
    Евала! Тва е един от смислените начини да се секне малко тая *** СУВ мания. Каква работа имаш в градска среда и по белите пътища с тези слонове. При положение че света реве за еко меко и да се изтъпаниш с 2.5 тона кола пред кметството си е наглост. а в Германия наглостта не се толерира. Освен това германците са пословични скръндзи и това ще ги удари. Ползвателите на такива коли не са типичните за БГ мутри и тарикати. Има и гангстерчета от арабски произход ама са малко.
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нека не забравяме за Хюндай Теракан който тежи 2620кг
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Един и същ Мерцедес е написан 3 пъти с различни тегла
  • #8
    16 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Днес теглото, утре височината, по-късно цвета на автомобила, абе трябва да се плаща, тия администрации искат заплати, все по-високи заплати.
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не стига, че заради екологични норми монтират все по-малки двигатели, а заради нивата на безопасност поставят повече електроника и автомобила става по-тежък, ама сега нека да се плаща повече, защото някой чиновник се чуди как да отбие номера, че работи. Сега това ви се струва нелогично, но е толкова тъпо, че най-вероятно ще започнат да го прилагат масово. Също като с вредните емисии-ако отделяш много не те пускат в центърана града, а в бъдеще ако си с много тежка кола-също.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    С тези батерии ( преди 3 седмици )
    не ги виждам скоро да олекнат електрички и подобните им...
  • #5
    16 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хората на велосипедите хич не ги засяга, тия с дебелите вратове ще си платят колкото трябва и пак нищо няма да се промени съществено освен некое евро повече в общината
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Картон ( преди 3 седмици )
    Кви са тия толупи бе, не трябва ли с напредването на технологиите килограмите да намаляват... RR-тата ясно, че са прасенца, там има много материал, Бентли, Аутобиографито - дебелаци, но има защо - големи двигатели качествени материали. А тези пластмасови МБ-та (без Майбах-а), някъв си там Дифендър, що тежат толко бре?!?!