IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari разкри как ще запази своите V12 двигатели

Моторите ще бъдат с по-малък обем, но ще получат електрическа помощ

Преминаването на Ferrari от турбо V8 двигател към хибриден V6 агрегат при новото 299 GTB доведе до увеличение на мощността и намаляване на вредните емисии и разхода на гориво. Според източници от Маранело, цитирани от Carsweek, компанията смята да приложи същия подход, за запази своите V12 мотори.


Ferrari V12


Това твърдение, макар и непотвърдено официално, противоречи на някои по-ранни съобщение, според които Ferrari ще добави хибридна технология към своите V12 двигатели, но те ще останат атмосферни. Новите информации са, че моторите ще получат турбо и ще запазят броя на цилиндрите, но ще имат по-малък работен обем.

Ferrari започна да произвежда стандартни модели с V8 двигатели едва през 1973 година и тази конфигурация, макар и запазена през последния половин век, не е част от ДНК на бранда. В същото време моторите V12 се произвеждат от компанията още от 1947 година и тя ще се опита да ги запази в гамата си толкова дълго, колкото законите позволяват.

Към момента е ясно, че хибридизацията е единственият начин за съхраняване на големите двигатели. Във Ferrari вече натрупаха достатъчно опит с електрифицирането на своите автомобили, като създадоха хиперколата LaFerrari, както и моделите SF90 и 296 GTB.

В същото време големият конкурент Lamborghini се опитва да реши проблема с използването на атмосферни V12 по същия начин, като подготвя хибридна система с такъв бензинов двигател за наследника на Aventador. В компанията не искат да използват турбина, за да запазят чистият звук и бързата реакция, предлагани от сегашния агрегат.

Един от първите нови модели на Ferrari с V12 и хибридна система ще бъде кросоувърът Purosangue, които ще излезе догодина. Двигателят ще бъде с турбина, за да осигурява висока тяга на ниски обороти, като в същото време системата за задвижване на четирите колела ще контролира изходящата мощност, която не теория ще бъде над 1000 к.с. И използването на подобна система ще открои Ferrari от тълпата.

Снимка: Ferrari

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До фастер ( преди 3 години )
    Мен пък ме боли фара за теб и жалкото ти мнение.
  • #5
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Фастер ( преди 3 години )
    Добре че беше Шумахер да им оправи колите от Ф1!По принцип пред Ламбо,Кьонисег и американските цепачки ,Ферари са като надути лилипути!Предпочитам Шелби или Авентадор пред снобарщината Ферари!Боли ме Фара за тях!
  • #4
    7 rate up comment 3 rate down comment
    крайна лява ( преди 3 години )
    Ферари запазват v12 и бемските псевдо суперкари ще отбиват в авариината лента
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Повечето коли на ферари са по-скоро колекционерски предмети, отколкото автомобили за каране. Няма да се учудя да продължат да си правят V12 и просто да не може да ги караш по обществени пътища, ами само в алеята пред замъка на милионера.
  • #2
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Ferrari Fan ( преди 3 години )
    Ферари винаги са били извън тълпата!
  • #1
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Д-р.Куртев ( преди 3 години )
    "И използването на подобна система ще открои Ferrari от тълпата."- за мен и сега Ferrari се откроява то тълпата !