IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mazda представи променена CX-5

Кросоувърът получи обновен дизайн и стандартно задвижване на четирите колела

Само преди няколко дни Министерството на промишлеността и информационните технологии (МИИТ) на Китай публикува изображения на местната версия на кросоувъра Mazda CX-5, моделна година 2022. Сега официално е представена и неговият американския вариант, който също получава еволюционни промени.


Mazda CX-5


Всъщност, новостите не са лесно забележими, но ако човек се вгледа, става ясно, че всяка група светлини, в това число и задните, получава правоъгълни светодиодни фарове, които придават по-различен вид на кросоувъра. Дизайнерите на Mazda са променили и решетката на радиатора, която се отличава значително от използваната досега.

От гамата на модела отпада версията Grand Touring Reserve, като през 2022 година тя ще бъде заменена от варианта 2.5 Turbo. От Mazda посочват, че версиите с турбодвигатели ще се отличават и на външен вид от тези с атмосферни мотори. Това ще стане благодарение на черни елементи по каросерията и на червени шевове в салона.


Mazda CX-5


Преминаването към модификацията 2.5 Turbo Signature предлага по-елегантен дизайн в цвета на каросерията с лети сребристи джанти. За салона на използвани луксозни материали, в това число естествено дърво и кожа Nappa, за да може този кросоувър да се позиционира като луксозен. Има също нов превключвател на задвижването Mi-Drive, както и преработени седалки, осигуряващи по-висок комфорт.

Освен това, обновената CX-5 получава по-отзивчива автоматична скоростна кутия, осигуряваща по-плавно ускорение. Освен това, компактният кросоувър е с ново окачване, което поема по-добре вибрации, благодарение на нова система за демфериране и по-здрава конструкция.

Още снимки на обновената Mazda CX-5 - вижте в галерията:

Друга важна промяна е, че задвижването на четирите колела е стандартно за цялата гама на модела. Всъщност Mazda вече ще предлага задвижване AWD като стандартно оборудване за всички модели CX, като това се отнася за гамата за Северна Америка, докато за Европа тази новост все още не е потвърдена.

Снимки: Mazda

0 от 500
  • #5
    9 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Япончетата така и не се научиха, че премиум не се прави с кожа и дървени орнаменти. Отгоре дърво, а под него тънки, скърцащи пластмаси, лошо обезшумяване, груба скоростна кутия, некомфортно окачване, бъгав и бавен софтуер, лоша ергономия. Ще ми стои петното, че и аз им се вързах един път. Но поне си научих урока, за разлика от някои.
  • #4
    6 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 2 дни )
    Много хора харесват маздите на външен вид, но един път видят ли я на живо, и особено покарат ли я, единици от тях я купуват.
  • #3
    16 rate up comment 2 rate down comment
    До SAS ( преди 2 дни )
    И аз това се зачудих на коментара на "5 пъти" ходилия. Всеки път описва уж негативи но на различни модели.Явно само цъка с език заради цените на нов автомобил и гледа пречки за да не купува.Семейството ми единодушно възприе да си купим CX-5 и то след посещение в Toyota център и оглед на Rav 4.Вече 4 година се радваме на тази модификация.Не мислим и за друга.
  • #2
    13 rate up comment 0 rate down comment
    До #2 ( преди 2 дни )
    Какво избрахте за 5-те пъти ?
  • #1
    2 rate up comment 13 rate down comment
    sas ( преди 2 дни )
    Последните 12 години точно 5 пъти съм ходил в Мазда за избор на нов автомобил (за мен, роднини и приятели) и точно 5 пъти не беше избрана Мазда. Прекрасни коли са, но всеки пък имаше по нещо, което ни отказваше - я размер (Мазда 2), я багажника (CX5), я мястото за краката (Мазда 6), а последно беше малкия пробег на MX30. Много уважавам марката, но...