Сътрудничеството между автомобилните фирми и компаниите от света на лайфстайла и модата е обичайно нещо. Днес дори масовите и сравнително достъпни модели могат да бъдат оборудвани с премиум аудиосистеми от Harman/Kardon, Bose или Alpine (списъкът може да е още по-дълъг). А немалко модели си партнират с фирми производители на дрехи, напитки и дори храни (а някога имаше и колаборация с цигарените корпорации).
Може би сте чували за машини като Fiat 500 в спецверсията Gucci или за лимитирания Volkswagen Golf GTI Adidas. Peugeot пък от години посвещава свои модели на тенис турнира Rolland Garros. Но може би най-силна е връзката между автомобилните компании и производителите на часовници. Множество производители представят бордовите хронометри под собствените си марки, макар да е ясно, че са дело на друг. Ярки примери са Rolls-Royce, Maserati, Lexus, Infiniti и Cadillac, но има и немалко други.
В днешната селекция, обаче, ще ви представим сътрудничество между автомобилни и часовникарски брандове, което не само, че не остава анонимно, а е повод за специално акцентиране, гордост и активни рекламни кампании. В галерията ни може да видите 6 примера за ползотворно сътрудничество между автомобили и часовникарски фирми, от което печелят и двете страни:
6 автомобила с уникални часовници от известни фирми (ГАЛЕРИЯ)
Още един интересен пример идва от Италия, в лицето на лимитирания Abarth 595 Competizione by TAG Heuer. Малката "оса" е оборудвана с 1,4-литров турбомотор със 180 к.с. и 250 Нм, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,7 секунди. Моделът е пуснат в серия от едва 30 екземпляра, а в присъствието му тук има известна уловка: в интериора на машината няма стационарен часовник, а с всяка кола идва хронограф TAG Heuer Carrera с 41-милиметров корпус о характерния скорпион на циферблата.
Визуалните разлики на лимитирания модел спрямо конвенционалния 595 Competizione се свеждат до логата на часовникарската компания на предните калници и алуминиевата табличка за чаши в салона.