fallback

Модел на Dacia е първи на българския пазар от гроба

Сред 20-те най-продавани нови коли у нас вече няма Ford и Opel - но има Mercedes

Dacia Dokker продължава да доминира на българския пазар дори "от гроба". Румънският многофункционален модел бе окончателно спрян от производство през март, но благодарение на складовите наличности си остава най-продаваният нов автомобил у нас. Нещо повече - през август всъщност е увеличил преднината си пред конкурентите.      Макар да не се произвежда от март, Dokker продължава да води по продажби в България, и даже увеличава преднината си. 50 продажби вече отчита и  наследникът му Renault Express       Осмият месец на годината традиционно е по-слаб за автомобилния пазар и 2021 не е изключение: общо 2468 новорегистрирани леки и лекотоварни коли с категории M1 и N1, докато през юли бяха 3561. Сега обаче към ваканционния период се добавя и друг фактор - затруднените доставки заради глобалния недостиг на чипове. Заради него продажбите на някои определени модели почти са замрели.

 

ТОП 15 ПО МАРКИ
1. Dacia - 3248 2. Toyota - 2230 3. Renault - 2112 4. Skoda - 1898 5. Peugeot - 1708 6. Volkswagen - 1598 7. Nissan - 1247 8. Kia - 1127 9. Citroen - 893 10. Mercedes - 847 11. BMW - 814 12. Ford - 680 13. Hyundai - 622 14. Audi - 442 15. Mazda - 439

При марките Dacia увеличала отчетливо преднината си пред Toyota на върха - вече до над хиляда автомобила. Renault, Skoda, Peugeot и Volkswagen допълват челната шестица, а за отбелязване е също, че благодарение на силния август Mercedes изпреварва минимално BMW в премиум сегмента.

Общо от началото на годината новорегистрираните автомобили с M1 и N1 са 22 377 - доста повече от същия период на 2020, но и доста под осемте месеца на 2019. В галерията долу можете да видите кои са най-продаваните леки автомобили у нас през тази година, с уговорката, че не сме включили в списъка вановете - в противен случай Peugeot Boxer щеше да влезе в Топ 20, а Renault Master - в Топ 6.

20-те най-продавани модела в България до август 2021 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    До 9 ( преди 3 години )
    ВАГ точно пък на полуфалиралата пичка ще ги е яд като така или иначе общо продават повече и по-скъпи коли, а *** свир ки.
  • #10
    Хм ( преди 3 години )
    Българският пазар не е никакъв пазар.
  • #9
    Омни ( преди 3 години )
    Колко ги е яд вносителите на соц.ваген че Рено продават а те не.
  • #8
    Ха ха ха! ( преди 3 години )
    Че те увредените винаги са с единия крак в гроба - я с реното, я с неуДачията!
  • #7
    До3 ( преди 3 години )
    Споко, дълбоко увредените карат Р(л)ай но инямат .
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    И от какво да зависи продажбата на коли в 21 век?
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
  • #4
    вявя ( преди 3 години )
    Тоя на снимката номер 20 не е Докер, а Лоджи
  • #3
    Факт! ( преди 3 години )
    Кой би карал бклуците на ФВ само някой дълбоко увреден
  • #2
    коли от пластмаса ( преди 3 години )
    На мен продължава да ми е смешно как производството на автомобили зависи от това на чипове. Светът върви в грешната посока, и на това му се вика "прогрес". :D
fallback
Последни