Някога японската автомобилна индустрия започна с евтини, нискокачествени имитации на западни продукти. Но постепенно компаниите от Страната на изгряващото слънце натрупаха и опит, и пари, и самочувствие - и в резултат през 80-те и 90-те доста се постараха да покажат на европейци и американци, че не само не им отстъпват, но и даже вече ги превъзхождат.
Всеки от нас е виждал Lancer Evo IX. Но комби версия?
Тази епоха роди няколко легендарни и обичани в цял свят спортни машини. Но на домашния си японски пазар те невинаги бяха успешни. За да отговорят на спецификите на местното търсене, производителите създадоха и някои много специални - и много редки - версии на най-бързите си модели. Това именно бяха JDM моделите - от Japanese Domestic Market. Ето най-атрактивните от тeзи автомобили, които никога не са се продавали извън Япония.
10-те най-яки коли, продавани само в Япония (ГАЛЕРИЯ):
Wagon се предлагаше в три варианта - базовия GT, GT-A с автоматични скорости, и накрая MR - съкратено от Mitsubishi Racing.
Противно на скромните очаквания на самия производител, тази кола се оказа доста търсена. Mitsubishi отначало смяташе да произведе само 2500 бройки, но накрая направи над 3000, а след края на производството цената на употребяваните веднага тръгна нагоре.