Някога японската автомобилна индустрия започна с евтини, нискокачествени имитации на западни продукти. Но постепенно компаниите от Страната на изгряващото слънце натрупаха и опит, и пари, и самочувствие - и в резултат през 80-те и 90-те доста се постараха да покажат на европейци и американци, че не само не им отстъпват, но и даже вече ги превъзхождат.
Всеки от нас е виждал Lancer Evo IX. Но комби версия?
Тази епоха роди няколко легендарни и обичани в цял свят спортни машини. Но на домашния си японски пазар те невинаги бяха успешни. За да отговорят на спецификите на местното търсене, производителите създадоха и някои много специални - и много редки - версии на най-бързите си модели. Това именно бяха JDM моделите - от Japanese Domestic Market. Ето най-атрактивните от тeзи автомобили, които никога не са се продавали извън Япония.
10-те най-яки коли, продавани само в Япония (ГАЛЕРИЯ):
Така се ражда ASL, или Autobacs Sports Car Laboratory. Съществуващият модел Tommykaira ZZ е взет като основа за бъдещата Garaiya. Двигателят е същият SR20VE като в плебейския Nissan Primera, но Garaiyа тежи едва 900 килограма, има ръчни скорости и врати тип ножици.
Малцината ентусиасти, платили цената на колата, бяха поканени от ASL в лабораторията, за да настроят лично окачването на своите коли. Беше създадена и състезателна версия на Garaiya за SuperGT сериите, ползваща вече VQ V6 двигател от Nissan.