fallback

10-те най-яки японски коли, които не сте виждали

Някои от най-добрите постижения на азиатското инженерство никога не са напускали Япония

Някога японската автомобилна индустрия започна с евтини, нискокачествени имитации на западни продукти. Но постепенно компаниите от Страната на изгряващото слънце натрупаха и опит, и пари, и самочувствие - и в резултат през 80-те и 90-те доста се постараха да покажат на европейци и американци, че  не само не им отстъпват, но и даже вече ги превъзхождат.          Всеки от нас е виждал Lancer Evo IX. Но комби версия?           Тази епоха роди няколко легендарни и обичани в цял свят спортни машини. Но на домашния си японски пазар  те невинаги бяха успешни. За да отговорят на спецификите на местното търсене, производителите създадоха и някои много специални  - и много редки - версии на най-бързите си модели. Това именно бяха JDM моделите - от Japanese Domestic Market. Ето най-атрактивните от тeзи автомобили, които никога не са се продавали извън Япония.

10-те най-яки коли, продавани само в Япония (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #11
    Bato ( преди 2 години )
    Chaser,Mark I l,Crown majesta ,все JDM легенди, двигатели 1UZ,2JZ само за тунинг..
  • #10
    До Рено тъ....нар ( преди 2 години )
    В първия момент си помислих, че си ваг ***...нар, после осъзнах какво си. Ти си жалък.
  • #9
    Фори ( преди 3 години )
    По добре Дачия, отколкото тези ***!
  • #8
    Fdfg ( преди 3 години )
    Яка статия! Избрани са доста интересни модели.
  • #7
    Рено ентусиаст ( преди 3 години )
    Ах дааа японските коли бях ги забравил съчетават грозота тропащи нискоефективни двигатели с огромен разход допотопно некомфортно окачване и лошо пътно поведение.Само някой не разбиращ и грам от коли може да си купи японка същото важи с пълна сила и за корейките и другите азиатски дупки
  • #6
    Who Cares ( преди 3 години )
    От показаните единствено Хонда Акорд може да се похвали с надеждност, но затова пък няма нищо общо като динамика с Митсубиши Иво, Ниссан Скайлайн и Субару WRX. Митсубиши и днес и Мазда тогава бяха синоним на ненадеждност.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    статията трябварда има заглавие 10 японски автомобила които не бихте искали да виждате
  • #4
    Stoyanov ( преди 3 години )
    Коли на снимките може и да има , обаче от към визия са тотална скръб.
  • #3
    до 2 ( преди 3 години )
    Мислех да питам дали Акорд-а е серийно е без топка на скоростния лост или това е някакъв тунинг?:)))
  • #2
    Онзи ( преди 3 години )
    За хондата даже не е стигнало материал за топка на скоростния лост.
fallback
Последни