IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault показа нов седан на ток

Mobilize Limo е предназначен за такси и даване под наем

Навярно мнозина не са чували за компанията Mobilize. Така се казва подразделение на Renault в Европа, което се занимава с лизинг, каршеринг и даване под наем на автомобили. Сега вече то е и автомобилна марка, чийто първи модел е получил собствена емблема, а не познатото лого с ромбове на френския производител.


Mobilize Limo


Трябва да се отбележи, че това не е чистокръвно Renault и не е разработено в Европа. Седанът е създаден от съвместното предприятие JMEV, което компаниите Renault и Renault и Jingliang Motors Corporation (JMC) направиха още през 2015 година спецзиално за производството на електромобили. Досега то предлагаше прости модели под различни брандове, а този седан е първият проект, създаден в Китай, но насочен към Европа.

В Китае автомобилът беше представен преди време под марката Yi. Европейският вариант се казва Mobilize Limo и се отличава по емблемите и някои малки детайли. Автомобилът няма да се появи в свободно продажба, като Renault Group ще го предлага единствено под наем, за каршеринг (споделено пътуване) и за такси.


Mobilize Limo


Като размери Mobilize Limo е съпоставим със седаните Renault Megane и Volkswagen Jetta. Дължината му е 4670 мм, широчината - 1830 мм, а височината - 1470 мм. Разстоянието между двете оси е 2750 мм. Моделът е оборудван с изцяло светодиодна оптика и 17-цолови джанти, като ще се предлага в три цвята - черен, бял и сив. Обемът на багажника е 411 литра.

Limo разполага с просторен салон, а равният под позволява отзад да се разположат трима души. Предлага се само едно ниво на оборудване с кожен салон. Има виртуален приборен панел с 10,25-инчов екран, мултимедия с 12,3-инчов дисплей, електрическо регулиране на предните седалки, осем въздушни възглавници и камери за кръгово наблюдение.


Mobilize Limo


Електрическото задвижване няма нищо общо със серийните модели на Renault. На предната ос е поставен електромотор със 150 к.с. и 220 Нм, като той работи в три режима - Eco, Normal и Sport. Литиево-йонната батерия с капацитет 60 кВт/ч е поставена под пода, като осигурява пробег от 450 км. Максималната скорост е 140 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,6 секунди.

Производството на Limo ще става в Китай, а първата серия автомобили ще пристигне в Европа още тази есен. Тя ще бъде от 40 коли, които ще влязат в автопарка на Mobilize, но ще се използват само за тестове в реални условия. Пълноценното използване на автомобилите ще започне догодина.

Още снимки на електрическия седан - вижте в галерията:

Снимки: Mobilize

0 от 500