IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

DS напомпа флагмана си с техника от най-мощното Peugeot

Версията E-Tense получава 360 к.с. и доста солена цена

Миналата пролет, луксозната марка на (тогавашните) PSA - DS, представи флагманския си седан DS 9. Машината, която в основата си е базирана на актуалното Peugeot 508, няколко месеца получи и плъг-ин хибридна версия с максимална мощност от 225 конски сили. Но още тогава, стана ясно, че се очаква още по-сериозен вариант на луксозния модел.


DS 9 E-Tense


Сега, най-мощната модификация на DS 9 е факт и луксозния бранд пуска версия на флагмана си с техниката от Peugeot 508 PSE. Или казано иначе - 360 конски сили и два електромотора, осигуряващи 4х4 задвижване. Динамиката се постига благодарение на 1,6-литров турбобензинов мотор  с 200 к.с. и 2 електромотора - един със 110 к.с. за предния мост и един със 113 за задния.

Производството на най-мощния DS 9 ще се осъществява по доста любопитен начин. Както може би знаете, марката е най-популярна в Китай и именно там се произвежда нейният флагман - в Шенжен. Така, бъдещият 4х4 модел слиза от поточните линии в Азия като версия с 225 конски сили, след което прекосява половината свят и акостира във Франция.


DS 9 E-Tense


В завода в Поаси, седанът получава втория си електромотор, за да постигне максималната си мощност, 4х4 задвижване и финални настройки. Разбира се, нещата не са чак толкова прости, тъй като машината получава във Франция специфични настройки, както и променена спирачна система с 380-милиметрови дискове отпред.

Най-мощният DS9 E-Tense е с батерия с капацитет 11,9 kWh, която осигурява пробег само на електричество до 47 км, според комбинирания цикъл WLTP. Благодарение на емисиите на СО2 от 41 г/км, автомобилът ще се ползва с различни екологични и застрахователни "бонуси" във Франция и други западноевропейски държави. Базовата цена на новия топ модел е 65 000 евро или с около 10 000 над версията с 225 к.с.

0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 3 месеца )
    Над 65к евро за неква френска шитня!? ЪпсурТ!
  • #6
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Коки ( преди 3 месеца )
    Мощността на хибридите не се изчислява,като се сумират мощностите на моторите, които ги задвижват,а е малко по-сложно и крайната сума винаги е по-малка от общия сбор
  • #5
    2 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    200+110+113=360 к.с.?!
  • #4
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Да живеят балъци те! ( преди 3 месеца )
    Що бе германските "премиум" тояги, къде ги правят? Лимузините в Китай, паркетниците в Щатите! В Германия произвеждат с фабрики пълни с работници с традиционните немски имена:Хасан, Мехмед, Мюмюн, Абдула и т. н., а качеството е, като на дюнерите, само дето освен разстройство на стомаха, клиентите получават такова и на финансите!
  • #3
    17 rate up comment 19 rate down comment
    Ха ха ха! ( преди 3 месеца )
    над 65К евро за неква френска шитня и то правена тук-там !!?
  • #2
    5 rate up comment 12 rate down comment
    жъст-мен=ДртУАЙТБой ( преди 3 месеца )
    Според мен /и не само/ за тия яки мангизи, доста трудно ще й вървят прАдажбите и РЕАЛизацията нема как да е на очакваното високо ниво, все пак става дума за френска уж "премиум"-марка..., така че тия лакомници от ПСА-та доста ще се озорят за печалби!
  • #1
    10 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 3 месеца )
    Т.е. за да сме максимално точни във Франция ще му сложат джантите и аксесоарите и ще продават китайката като made in France премиум. Тъй де иначе как да продадеш за тези пари китайска кола. Geely правят същото от 2015 г. Почерпили са челен опит.