fallback

Как стартира китайското нашествие?

Вижте първите модели на автомобилните производители от КНР

В наши компаниите от Китай произвеждат и продават автомобили в милионни тиражи, създават автопилоти и разделят своите високи технологии с германци и японци, които ги използват за своите модели. Автомобилната индустрия в Поднебесната империя обаче стартира далеч по-скромно, при това не толкова отдавна.

С помощта на изданието Motor ви представяме първите творения на най-известните китайски марки. Най-вероятно, създателите на тези автомобили сега се срамуват от тях и искат да забравят за съществуването им, като причината е, че те са на базата на стари модели на чужди производители.

Как стартира китайското автомобилно нашествие (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    Сребролюб Мангизлиев ( преди 3 години )
    Има известни неточности в статията.Доколкото знам първия автомобил произвеждан в Китай е ГАЗ 51 по лиценз, а също така и реплика на ГАЗ 21 "Волга"
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе чадо, влез прочети отзиви за новия сгъваем самсунг , батерия 3300 която заради 5G връзката и опресняването на 120 не държи и до обяд
  • #14
    Пинко ( преди 3 години )
    До 8 Империята на Злото е СССР. Цитатът е на Рейгън, който я срина. Наследниците и сега са сравнявани с Мордор. С право.
  • #13
    Киро ( преди 3 години )
    Китайските поклоници, бивши путински поклоници, явно не познават дори китайския пазар. Дори там най-продавания модел е на Фолксваген, а втория е на Тойота. Китайците искат като всички хора по света хубави коли, а не китайски ментета. Ее, не всеки има пари за хубава кола, затова се продават и китайски и лади.
  • #12
    До 2 ( преди 3 години )
    Може американски фирми още да държат пазара в САЩ, но това не е защото правят добри коли а заради месна мода налагана десетилетия. Нещо като Айфон, направиха наистина добър продукт и легнаха на стари лаври. В момента Самсунг и дори китайските Хавей и Шаоми, правят много по-добри телефони, но пак заради такава мода налагана десетилетие, Епъл държи голям пазар.3500Ач батерия, малко РАМ, камера с 2Х зуум, 60херца опресняване на дисплея. Сасунг от миналата година са с 120херца,100Х зуум, батерия5000
  • #11
    Продължение от комен ( преди 3 години )
    Оказа се че 1,5 милиарда потребители е повече от потребителите в цяла Европа плюс Северна и Южна Америка. Ако продаваш на толкова много хора стоката си, направо не ти трябват други пазари. Индийците скоро и те ще станат така, просто мнозинството жт населението живеят по села в коптори и ядът каквото си произведът, но в един момент и там ще се цивилизоват, ще започнат да купуват стоки и икономиката им ще литне.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Китай преди 30г. когато започна възхода бяха с най-голямото население на планетата и се уплашиха от това как ще го изхранват и въведоха закон, да нямаш право на второ дете. След това преди 10г. разбраха, че всъщност те стават все по-богати, заради голямото население, което се окава голям потребител и премахнаха този закон, обаче населението спря да расте и те се уплашиха, сега вече въведоха закон ако имаш трето ти дават бонуси, пари, стимулират третото дете. Повече потребители, повече пари.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    И в България има такива.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Do 7 Империята на злото е била и ще си остане САЩ. А китайски коли няма да се купуват в Европа по простата причина че няма да им се позволи, защото като другите китайски стоки ще са евтини и качествени. Говорил съм с колеги на работата китайци знам колко са по напред и че в Китай по бързо върви подмяната на бензинови с електрически, вижте в АлиБаба : https://***.alibaba.com/product-detail/4-Wheel-Adult-EV-Car-Electric_60800657224.html
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Новата империя на злото.
fallback
Последни