fallback

5 достъпни кросоувъра с неубиваемо окачване

Шасито на тези модели изкарва без проблем над 100 000 км

Ремонтите по окачването на автомобила не са толкова скъпи, колкото на двигателя или на скоростната кутия. Състоянието на този важен детайл зависи до голяма степен от стила на шофирането и от състоянието на пътищата. Все пак има модели, които спокойно изкарват над 100 000 - 120 000 км, без да имат проблеми с окачването.

В случая са посочени 5 кросоувъра, които са разпространени на пазара на употребявани автомобили. При тях окачването се отличава с висока надеждност, което ги прави много разумна покупка. В същото време те са и на сравнително достъпна цена - до 10 000 евро, което също не е без значение при избор на превозно средство.

5 достъпни кросоувъра с неубиваемо окачване (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    Без патрола не тръгвам
  • #18
    Нисан ( преди 2 години )
    Нисан Патфайнър истински джип и здрав,карам такъв 2016г.модел и няма нищо общо с всички останали пластмасови сувчета!
  • #17
    Те така де. ( преди 2 години )
    Тигуанът,е яко кекав,ЦРВ-то първа г-я,изкарва ,поне 120к,друг е въпросът,че като ги купуваме ,като употребявани,то ресурса вече е използван...
  • #16
    CRV ( преди 2 години )
    Забравили сте кралят
  • #15
    Дидо ( преди 2 години )
    Какви са тия антики, 2022 сме
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Окачването мобе да им е здраво, но имат други слаби места. Единствено Тойотата е бетон.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Къде е Хонда ЦР-В? Едно от най здравите и комфортни окачвания на СУВ. За РАВ-4 сте прави, че е неубиваемо, но е малко по-твърдо от това на Хондата. Сузуки Също ми прави впечатление, че сте забравили за Субару Форестър. Най-здравото окачване в този клас. Става и за офроуд освен за хАсфалт.
  • #12
    И.а. ( преди 2 години )
    Като се има предвид състоянието на нашите пътища, колко да е неубиваемо ...
  • #11
    Matthias ( преди 2 години )
    От 5 месеца съм с Хюндай Тусон първото поколение. Дизел, 4wd.Онзи ден издърпах с него служебния ми камион Ивеко - 5 тона от една жп линия с кал наоколо... като тапа. Поздрави.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    От 5 месеца съм с Хюндай Тусон първото поколение. Дизел, 4wd.Онзи ден издърпах с него служебния ми камион Ивеко - 5 тона от една жп линия с кал наоколо... като тапа. Поздрави.
fallback
Последни