fallback

Mercedes-Benz представи новия Citan

Компактният ван излиза в два варианта и запазва родствената връзка с Renault Kangoo

Компактният ван Mercedes-Benz Citan претърпя първа смяна на поколенията. Продажбите на новия модел в Европа ще започнат през септември, като цените стартират от 23 800 евро.

Както и оригинала, така и новата генерация е разработена в сътрудничество с Renault и фактически представя аналог на Kango, което смени поколенията през миналата есен. Citan, разбира се, получава фирмения дизайн на Mercedes, както и информационно-развлекателната система MBUX с онлайн-сервизи на германската марка.

Засега моделът ще се предлага в две модификации - товарна (Panel Van) и пътническа (Tourer), като и две са с късо междуосие - 2716 мм. Дължината на багажника на товарната машина е 3005 мм, обемът - 2,9 куб. метра, а височината на товара - 59 км.

На свой ред, пътническият Tourer побира 5 човека и има 7 въздушни възглавници още в базовата версия. В зависимост от нивото но оборудване за модела се предлагат двузонов климатик, подгряване на волана, асистент за паркиране, безкабелно зарядно за смартфони и др. По-късно ще излезе и вариант с удължено междуосие - Citan Mixto, както и електрически eCitan.

За новия Mercedes-Benz Citan Panel Van ще се предлага 1,5-литров дизел в три варианта на мощност - 75, 95 и 116 к.с. Пътническата версия ще е достъпна само с 95 к.с., но ще се предлага и с бензинов мотор - 1,3-литров с турбо, развиващ 102 или 131 к.с. Скоростните кутии са 6-степенна механична или 7-степенна роботизирана. Електрическата модификация - Mercedes-Benz eCitan, технически ще повтаря Renault Kangoo E-Tech Electric. Нейните основни компоненти са електромотор със 102 к.с. и 245 Нм, и батерия с капацитет 44 кВт/ч. Пробегът ще бъде 285 км., като батерията ще се зарежда от 10 до 85% за 40 минути. Все още обаче не е ясно в какви варианти на каросерията ще се предлага електрическият ван.      Още снимки на новия Mercedes-Benz Citan - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #11
    Гост ( преди 2 години )
    Просто големите бизнес клиенти работят само с една компания защото е по-лесно и Мерцедес искат да им предложат и баничарка и да ползват същите гаранционни условия, отстъпки, сервизи и т.н.
  • #10
    Смисълът ( преди 2 години )
    Смисълът да има напудрено Канго си го има - достатъчно германци ( и то от новите по-*** ) са готови да платят повече, ама да карат мерджан, бате! Така че не им правете сметките, маркетолозите знаят какво правят, и Мерцедес знаят какво правят като си поръчват Рено!
  • #9
    Ами сега ( преди 2 години )
    Ами сега няма ли продажбите на Канго-то да паднат с 3%? Затова помисли ли са маркетолозите?
  • #8
    Стефка ( преди 2 години )
    Ми той Дачия *** ***
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Аха, сега разрах защо Дачия спряха Докер...!
  • #6
    popa ot razgrad ( преди 2 години )
    Някой маркетингов специалист да ми обясни защо трябва да предпочета Сitan пред Kango...
  • #5
    Хайл ( преди 2 години )
    Статията не трябва ли да е "Рено представи най-скъпото канго"
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    пешка в генералски мундир
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Е и? Плащаш за мерцедес получаваш натруфена Дачия
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Работна кола, на платформа на Дачия Докер. Не знам дали е с иновативния двигател на Рено, с шахматните клапани.
fallback
Последни