fallback

Най-надеждните автомобили на старо според ADAC

Германският автомобилен клуб избра и най-проблемните машини на възраст над 10 години

Всяка година германският автомобилен клуб публикува своя рейтинг за надеждност на превозните средства, съставен на базата на докладите за повредите, получени от тях през последната година. В случая се изследвани 3,8 млн автомобила, чието собственици са закъсали на пътя и е трябвало да използват помощта на специалистите от ADAC.

На основата на това изследване експертите са съставили класация за най-проблемните и най-надеждните машини. В него влизат автомобили на възраст на 10 години, които са произведени в тираж над 10 000 единици. След това всички модели да разделени по класове, като във всеки от тях е посочен и победителя.

Най-надеждните и най-проблемните автомобили според ADAC (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    Нисанчо ( преди 2 години )
    Нисан са изключително стабилни. 2004 2,2 DCI 100 Kw. Без забележки. Сядаш и караш.
  • #19
    Д.Байдън ( преди 2 години )
    Пак ли връщате Живков, комунизма и ладите? Искате си сирене и леберкез, омотани в тоалетна хартия и това си е, юност без дистанционно... А в останалия свят еволюцията си върви!
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    Стига с тия легенди как старите не се карали, но ако се карали щели още да работят. Помня на времето, Опели,Тойоти,Фордове, Мерцедеси и т.н. на 5-та 6-та година вече им се разпадаха калниците от ръжда. Возил съм се на времето в Голф единичка с огромна дупка в пода, изгнил от ръжда. Старите коли се саморазпадаха след 10-тата година, Не казвам, че нямаше маниаци, които още като се поевеше ръждичка, не хотеха да я кърпят веднага, но това са единици, повечето отиваха за скраб, автоморгите бяха фулл.
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    поредната абсурдна реклама, иначе никой не спира колегите да си карат колите от 60-те, същото важи и за телевизорите, хладилниците без мотор и прочие, ваша си работа
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Skoda Rapid са я сложили в С класАааааааа-ха-ха-ха-ха :D
  • #15
    Car guy ( преди 2 години )
    Старите коли ги няма основно поради същата причина, при която ги няма и старите телефони Нокия с фенерче. Факт е обаче, че ако извадите някоя такава от някой забравен шкаф е вероятно да работи. Изпуснете си смартфона от втори етаж и след това пробвайте същото със стария телефон и вижте, кой работи. Никой не спори, че днешната техника е много по-сложна и това води до повече вероятни повреди. Но както каза колегата долу, като видиш пластмасови колектори ти е ясно, че нещата няма да изкарат дълго.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Видиш ли кола със пластмасови фарове, ,пластмасови всмукателни колектори, без пръчка за маслото, и без гресьорки на окачването да знаеш че нищо не става от тази кола!
  • #13
    До 9 ( преди 2 години )
    Ами няма ги старите коли защото всеки гледа да си купи нещо ново и модерно. Старите коли в един момент хората им минава мерака и спират да ги поддържат и накрая изгниват. Ръждата беше основния проблем на колите преди 1995г. Всяка машина си иска поддръжка. А новите коли са направени да не се поддържат! Сега цялата кола е консуматив. Караш докато се чупи и купуваш нова. Ремонта на съвременен автомобил не си струва. По изгодно е да купиш нов.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Сравнения със старите коли наистина са неумесни, Преди 30г. Спортни Кадети с по 115к.с. от двулитрови мотори и никакви катализатори, няма как да ги сравняваш със днешните спортни коли с 1.6 литров двигател и близо 300к.с. с такива катализатори, които са като тапи в ауспуха и спъват колите, ако ги нямаше можеше и 350-400к.с. да извадят от 1.6 двигател. Еконормите и даунсайзинга, не се вписват в двигател с дълъг живот.
  • #11
    Обективно ( преди 2 години )
    Някой може ли да пусне линк към теста в сайта на ADAC, защото не мога да го намеря.
fallback
Последни