fallback

Хибриди и електромобили: каква е разликата в батериите?

Тя съвсем не се ограничава само с размерите, както смятат повечето хора

Хибриди, плъг-ин хибриди, електромобили: вероятно мнозина си мислят, че батериите в тях са еднакви като тип и различни само по размер. Но всъщност има две ключови разлики в начина, по който батериите се използват в хибридите и в чистите електромобили.        Разликите в батериите при хибриди, PHEV и BEV (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    Алексей ( преди 3 години )
    За сега електромобил с батерия, която да издържа реални 650 км пробег е по-скоро голяма рядкост. Половината пробег се счита за доста добро постижение. Има и момента, че Тесла харчи малко ток по-магистрала и супер неефективно в градски условия, въпрос на концепция на електромоторите. ID 4 е обартно, много икономичен в града, а по магистрала разхода му надвишава консумацията на далеч по-тежката Тесла.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    В един момент батериите увисват и не могат да се справят така както в началото. При ДВГ не е съвсем така, може част от конете да се загубят след 30 години експлоатация, но при батериите това ще се отрази и на мощността, и на издръжливостта. Много по-рано. Т. Е. Ще трябва доста $$ поддръжка и по тях.
  • #3
    Анонимен ( преди 3 години )
    Ами сметни, ско с един цикъл изминава 650 км
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    1000 цикъла ми се струва доста малку, ако искаш да използваш електромобила повече от 10 години
  • #1
    Никата ( преди 3 години )
    Понеже не съм си написал домашното и не съм чел: Искрено се надявам, ако все още не е така, то да стане скоро - батери-паковете да имат смарт мониторинг cell-by-cell, и клъстерното разпределение да се прави от компютър, за да може в някакви моменти, всяка клетка от всеки пак да бъде превъртяна през пълен цикъл, това би било скъпо, но би дало добър живот на целия пак с батерии. Свързването на толкова батерии с паралел и последователно определено ще иска сериозен контролер.
fallback
Последни