fallback

Кои са 20-те най-евтини коли с 4Х4 в България?

Този сегмент е ключов у нас, но предлагането става все по-оскъдно

България е сред пазарите в Европа, които най-много държат на задвижването на четирите колела. Заслуга за това има и качествената работа на Агенция Пътища, и сериозното занемаряване на междуградския и междуселския транспорт. Проблемът е само, че предлагането на подобни автомобили става все по-оскъдно. Повечето производители гледат да избягват 4х4 версиите - първо, защото повишават средните емисии на гамата им и заплашват да им навлекат глоби, и второ, защото да продаваш кросоувъри с предно предаване на цената, на която преди това си ги продавал с AWD, увеличава осезаемо печалбата.                 Когато започнахме да правим подборка на най-достъпните 4х4 автомобили в България, в списъка имаше над 30 модела за под 50 000 лева. През 2020 те се стопиха до 18. Сега са само 13, а догодина вероятно ще са под 10.

В класацията сме използвали само данни от публикувани ценови листи на официални вносители. Не проследяваме модели, които се внасят неофициално и в ограничени серии. Освен това не правим разлика между електронно AWD и класическо 4х4 с раздатъчна кутия и блокируеми диференциали. Достатъчно е да се задвижват и двете оси.          20-те най-достъпни нови коли с 4х4 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    До 2, 4Х4 не е само удобство за черен път. То е просто много по-добро като управление, влиза и излиза много чисто от завоите, няма презавиване или недозавиване, много по-стабилен в завои, на дъжд и сняг много по-сигурен от предно или задно предаване. При изкачване на бордюр предното или задното ако е малко по-висок буксуват на бордюра и не могат да го качат, 4Х4 плавно и леко си се качва без буксуване. Имаш и по-добро ускорение от място. И ако теглиш нещо също ти дава предимство.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    A кой ти казва, че е съизмерим бе, мозък
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Доста неграмотна класация ... от кого Сузуки Суифт е съизмерим със СУВ ?!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Отдавна истинските 4х4 са 20-годишни джипове. При новите е само маркетинг.
  • #4
    До 1 ( преди 2 години )
    Най-евтиното Caddy с 4Motion започва от 57 350, просто да знаеш
  • #3
    Като цена качество ( преди 2 години )
    Дъстъра най си струва при условие че няма да се кара често в гората. Иначе само УАЗ-ките стават. Другото са абсолютни паркетници които не се различават от кола. Лоши параметри, много пластмаса. Не стават за гората въобще. Джимнито на теория може да стане хубав офроудър ако добавим още 10 бона за тунинг. Поне има шаси и цели мостове но трябва доста да се преработва. При тези безумни цени не си струва. Цената отива към 55 бона. За тия пари има къде къде по добри джипове втора употреба.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    На кой му е притрябвало това 4x4, да не говорим тези които наистина имат нужда не биха взели нито една от тези.
  • #1
    Рено ентусиаст ( преди 2 години )
    На кой му пука за ФВ бе пич
fallback
Последни