fallback

Как убиваме акумулатора в топлото време?

Основни грешки на шофьорите, които водят до изчерпване на батерията

В основата на всички грешки е спокойната увереност, че нищо не застрашава акумулатора на автомобила през топлия сезон. Оказва се обаче, че и през лятото той също е сериозно застрашен и може да излезе от строя. А това може да донесе сериозни проблеми, особено ако човек се намира на място, където не може да зареди батерията и няма от кого да получи ток.

Разбира се, всички тези проблеми може да бъдат избегнати, като сигурният начин за това, е да бъдат избегнати някои основни грешки, които водят да изчерпване на акумулатора и невъзможност той да бъде използван отново. На всички трябва да бъде ясно, че батерията под капака на автомобила също изисква постоянни грижи и внимание, за да може да служи повече време на собственика.

Основни грешки, които убиват акумулатора в топлото време (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    Дзвер ( преди 2 години )
    А бе тая статия важи за 60те години май. И как си забравяш фаровете като има зумер, или чистачките не се върнали до край? Те да не са ръчни. Дори да останат на половина прибрани нали за това остават защото им спираш тока. Защо не пишете за нещо от което разбирате. Или като преписвате поне се консултирайте със специалист! Само заблуждавате хората.
  • #20
    Тончо ( преди 2 години )
    Толко скъпи коли, като Б, я, няма в цяла Сърбия и македония
  • #19
    Асен ( преди 2 години )
    Поредната лайшка статия тук.
  • #18
    Иван Стоянов ( преди 2 години )
    Само не разбрах, кой от изброените варианти при студено време не е проблем?
  • #17
    Кирпи ( преди 2 години )
    Смешници....
  • #16
    oTo ( преди 2 години )
    В поредната статия без никаква полезна информация в нея...
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    Уважавам статиите Ви но ги адаптирайте към 21ви век
  • #14
    джони ( преди 2 години )
    нищо подобно не се случва, купуваш модел без обслужване и си гледаш кефа.
  • #13
    анонимен ( преди 2 години )
    Не е баш така. Алтернатора при АГМ е настроен да зарежда на 14.7волта{акумулатора сьщо е предвиден за тая работа} а останалите 14.2 волта. Уж нищо 0.5 волта *** си е баш нещо. Викаш уж нов го качих на колата такава с АГМ кво като не е АГМ акумулатора(*** е 3 пьти по ефтин) и не изкара и година.
  • #12
    Бай Фичо ( преди 2 години )
    Тия са смешни *** статията
fallback
Последни