fallback

Най-бързата Tesla загуби от кола с двигател с вътрешно горене

Модернизиран Ford Mustang Shelby GT500 се оказа по-бърз на ускорение (ВИДЕО)

YouTube-каналът Drag Racing and Car Stuff публикува видео от състезания на ускорение (драг-рейсинт) между Tesla Model S и Ford Mustang Shelby GT500. Надпреварата беше част от събитието MITM Elite, като в няколко поредни старта доработеният Mustang не остави шансове на най-бързата Tesla.

В надпреварата участва Model S Plaid, който се счита за най-бързият сериен електромобил на планетата. Седанът беше представен в началото на юни, като е оборудван с три електромотора със съвкупна мощност от 1034 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,99 секунди, а максималната скорост е 322 км.

Стандартният Ford Mustang Shelby GT500 е оборудван с 5,2-литров V8 с компресор, развиващ 760 к.с. и 847 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,7 секунди, но този екземпляр е сериозно доработен. Спортното купе поучава колектори Kooks, увеличени инжектори, състезателен компресор Jokers Performance и препрограмиран блока за управление на двигателя. Крайният резултат е над 1100 к.с.

При единичните стартове на 1/4-миля постиженията на двата съперника са много близки. Резултатът на Ford е 9,14 секунди, а на Tesla – 9,24 секунди. При директните дуели Mustang обаче печели, като завършва двата старта от движение за 7,91 и 7,66 секунди. При Model S Plaid времената са 7,97 и 7,66 секунди.

Снимка и видео: YouTube/Drag Racing and Car Stuff

fallback
  • #29
    Лас Вегас ( преди 3 години )
    Няма как да сравняваме СЕРИЕН автомобил за 100 К дол, без претенции да е спортен автомобил , със СЪСТЕЗАТЕЛЕН такъв,специално подготвен за драг рейсинг, струващ поне 10 пъти повече ! Изготвен в една бройка...Освен това разликите са в порядъка на една десета от секундата. По- малко от човешката реакция на старта. Почти съм сигурен, че пилота на Форда е състезател, а на Теслата - любител шАфьор
  • #28
    Prrrr ( преди 3 години )
    Много забавни коментари
  • #27
    Бай Хой ( преди 3 години )
    Колко капацитети има в коментарите, божеее.... Да се нвначуди човек как с толкоз мнохо акълии сме толкоз зле.......
  • #26
    Daima ( преди 3 години )
    Аз съм фен на Тесла, това ръмжене ме влудява от Мустанга. Тишина и бързина, всички бабички ще са на капака след пешеходната пътека. На бай *** като му вдигнат дизела на 5 лева сам ще качи на каруцата за село.
  • #25
    Почти ( преди 3 години )
    Шефа имаше Тесла и често беше в ел.сервиза. Продаде я и си взе елетричка Хюндай и сега супер доволен.
  • #24
    Антиток-кола ( преди 3 години )
    Алоо токаджиите стойте си в енергото и оставете мъжката работа на истинските нас мъже...Тия тесли месли си ги таковайте.....Бензин и дизел това е живота....Че утре таа тесла ше убие някой от вас ве.
  • #23
    Жоре ( преди 3 години )
    Миксери, печки, таралясници... хора, в ред ли сте?!95% от вас/нас не са се качвали на мустанг или тесла (относно теслата... въпрос на гледна точка).Айде малко на земята! Наща родната.Ако един ден машините въстанат срещу хората... абе стойте далч от фабриките за вибратори! :)
  • #22
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    Макар че, какво се чудя. Те и всички *** обясняват, колко е по-хубав мъжкия г,ъ,з от женския, ама не е така. Същото е и с почитателите на вибромиксери, особено за сектантите на силни амфети, почитатели на Тресла.
  • #21
    Цацар Гешев ( преди 3 години )
    24 и 25, ще имате да взимате. Първо 25, си личи колко си спрял. На тази писта колите се качват на динотест, преди да се състезават, така че може да се гръмнеш. Това не ти е на село с ладите да плюнчиш палеца и да се басираш. А относно 24,тия данни ги ползвай в тоалетната, за друго не стават. Преди 4 дни, през Петрохан в жегата, с климатик Модел Х P100D из баирите и завоите, разхода и е точно 2.5 пъти над това което си посочил за разход при200км/ч. Вземете се спрете, че ставате смешни с тия данни
  • #20
    Бръъъъм ( преди 3 години )
    Вибратор феновете пак са се превъзбудили! Ей, много яки батерии бе, Дюрасел, а?
fallback
Последни