fallback

Fiat Panda сe пробва срещу Tesla Model X извън пътя

„Италианецът“ е 5 пъти по-слаб от електрическия си съперник (ВИДЕО)

Героите в това състезание - Tesla Model X и Fiat Panda Cross, нямат нищо общо помежду си, с изключение на увеличения пътен просвет и системата за задвижване на четирите колела. Това обаче не попречи на британския канал Carwow са ги изправи един срещу друг, като двата автомобила спорят не на равна и права отсечка, а извън пътя.

Fiat Panda Cross е значително по-малък на габарити, а силовият му агрегат е направо микроскопичен в сравнение с този на електрическия му съперник. Под капака на „италианеца“ има двигател с обем 900 куб. км, който развива 85 к.с. и 145 Нм. Тази Panda обаче разполага и със сериозен коз – тежи 2 пъти по-малко от конкурента (1165 кг).

Теглото на електрическия Tesla Model X заради батериите и двата електромотора е цели 2533 кг. Мощността на кросоувъра достига 422 к.с., а максималният въртящ момент е 660 Нм.

Ако това е обикновено драг-състезание, малкият Fiat не би имал никакъв шанс, но в случая става дума за движение по тежък терен. Затова и надпреварата е доста интересна, в което може да се убедите и от видеото по-горе.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #19
    Русия ( преди 3 години )
    Тислити никуга ни ги пускат на състезание на писта. Защо? Щот рикламатай саму напред и туй, почни *** да завива и почва да са врътка. Видеото за пореден път доказва чи туй кола саму за каране на пред.
  • #18
    12-ти ( преди 3 години )
    И какво с това да пазят екипажа и високата тежест е попречило на високопроходимостта им.Едното няма връзка с другото от което следва че това че джипа ти е лек не значи автоматично че е високопроходим и обратно.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    До 12,ти как зравняваш военни машини които трябва да защитят живота на екипажа от поражение да сравняваш с автомобили за гражданско ползване. Чудя се правите ли връзка с таратора в скоростната кутия на раменете ви или просто ей тъй да се пише.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    До 11,докрай може да я вдигне само хеликоптер и да я пусне от там. Над 2 тона дори за такъм терен тази Тесла не става,доста СУВ-ове ще я направят жалка.Не съм си и мисли,че Пандата няма да спечели.Тесла е балон,боднеш го и той се спука.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Всяка машина с 4Х4, изключвам хибридните Тойоти, при които ел двигател подава 10% мощност на задния мост. Та всяка такава машина с добър просвет и правилните гуми, може да премине през офроуд трасе. Виждал съм такива състезания в Германия със всякакви джипки от всякакви марки да минават през места, през които не съм вярвал че могат да преминат. Става въпрос за любителски офроуд а не състезателен, семейстата се събират и забавляват през уйкендите. Тука сега с шосейни гладки гуми е трудна работа.
  • #14
    Смешниците квичат ( преди 3 години )
    То фиатчето затова е кръстено Панда! Тесла е трябвало да използват за модела си нещо от рода на Слон, Хипопотам, а най-добре ***!
  • #13
    Българина ( преди 3 години )
    Що не пробват Фиат-чето на авто-поход от София до Берлин, примерно.Да видим там кой ще е по-добър?..
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Верно ли е лек да се чуди човек що военните ползват бтр и танкове по 50 тона за офроуд.Едни от най добрите офроуеъри са камионите унимог доста над 2.5 тонаТрябва тежестта да е добре разпределена също така нивък център на тежестта добра мощност лебедки блокаж на дифа широки гуми с понижено налягане най добре с вериги за по-добро разпределение на тежестта достатъчен клирънс и лебедка
  • #11
    Mihail ( преди 3 години )
    Aз работя за Тесла изобщо не е вдигна та до край
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    за ходене по чукарите и поляните има utv
fallback
Последни