IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series или BMW M3 – кой е по-бърз след тунинг?

Спортните модели със задно предаване се състезават на ускорение и спиране (ВИДЕО)

Британският YouTube-канал Carwow организира поредната любопитна надпревара, в която един срещу друг в ускорение на права отсечка се изправят два „вечни“ съперника - Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series и BMW M30 (F80).


Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series или BMW M3


В случая машините са подложени на сериозен тунинг, което прави състезанието още по-интересно. Купето и седанът първо се надпреварваха на ускорение от движение при скорост 80 и 113 км/ч, а след това блогърите оцениха ефективността на спирачките им. Накрая машините спориха на ускорение на 1/4-миля, на 1/2-миля и на 1 миля.

Избраният за състезанието Mercedes-Benz C 63 AMG Black Series е специална версия на купето, която дебютира през 2011 година. Под капака е разположен компресорен V8 с обем 6,2 литра, който предава тягата на задната ос със 7-степенна „роботизирана“ скоростна кутия. В заводския вариант моторът развива 517 к.с. и 520 Нм, но след намесата на ателието MSL Performance мощността нараства до 750 сили и 950 Нм. Двувратката тежи 1750 кг.

Съперникът - BMW M3 F80 от 2014 година, е оборудвано с редови 3,0-литров туин-турбо двигател с 6 цилиндъра и 7-степенна „роботизирана“ трансмисия, като задвижването също е към задния мост. Стандартно моторът развива 431 к.с. и 550 Нм, но експертите от Evolve са напомпали мотора до 700 к.с. и 950 Нм. „Емката“ тежи с 200 кг по-малко от опонента си.



При стартове от движение двете машини демонстрират много близки резултати, като победителят е определен от избрания режим. В надпреварата при потегляне от място по-мощният Mercedes не оставя шансове на съперника, но пък по-лекото BMW печели теста за ефективност на спирачките.

Снимка и видео: Carwow

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Карам е90 ( преди 1 месец )
    Не можеш да сравняваш 3 литров с 6 литров мотор независимо какво са допипвали след това. Ясно е, че два пъти по-големия двигател ще даде по-добри резултати. Да видим как ще се справи срещу нещо 6 литрово на БМВ? Особено в онези години - напомпана S класа с по-голям обем издъхва пред 6 литровия на 7ма серия.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    шекерлъци ( преди 4 месеца )
    "Под капака е разположен компресорен V8 с обем 6,2 литра..." Пепчоуу, па си се загубил у превода! Под капака на Мерца има V8 АТМОСФЕРЕН мотор, който след намесата на тунера получава компресор и съответната мощност!
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    мен-А-джъст ( преди 4 месеца )
    а теслЪтъ след 1-то километърче щеше я да прегрее батерийката, я да и свърши ъПдейта, я друго елънче...и щеше да гледа 2 х 4 ауспуФа на куп! фЪкт!!
  • #1
    2 rate up comment 11 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 4 месеца )
    Ако беа турили и 1 нов ПЛЕЙД на Т-Е-С-Л-А-та щеха да й гледат задния панел и то без ауспух, как ги загърбва за части от секундата и съответно да се чудят - кво ли е туй извънземно ЧУДО кацнало на Планетата ЗЕМЯ, което само за миг ги издухва и слага в малкото си джобче, м- ДА! Жесток недвумислен и яко ШОКиращ ги РЕАЛен ФАКть!!!