fallback

Audi оцени ремонт на броня на повече от 30 000 евро

За цената на нов автомобил повреденият елемент дори не е сменен

Нито един автомобил не е имунизиран срещу сблъсък или злополука, а дори малка щета може да струва много на неговия собственик. Такъв е случаят с американеца Стивън Бърнс, който публикува в профила си в Twitter фактура с огромната сума, искана от Audi за ремонт на задната броня на e-tron, който принадлежи на съпругата му.

Бърнс разкрива, че жена му е ударила задната част на електрическия SUV с ниска скорост. Автомобилът е изпратен в сервиза на Audi за ремонт, където престоява 6 седмици, без да бъде поправен. От работилницата се оправдават с проблем с резервните части, но шокът за американеца е по-голям, когато получава сметката.

„Ремонтът на незначителна катастрофа в Audi е близо до цената на нов Tesla Model 3. Жена ми просто не успя да спре навреме и се удари със скорост от под 20 км/ч. Кола, струваща 70 000 долара, би трябвало да издържи на подобен удар“, обяснява Бърнс пред изданието Autoevolution.

Раздразнението на мъжа се увеличава, след като получава сметката за ремонта – 38 000 долара. Бърнс отива при шефа на сервиза, който се съгласява да преразгледа фактурата и определя нова сума. Тя обаче също е фрапираща – 31 252 долара.

За щастие, Стивън Бърнс и съпругата му имат застраховки и няма да платят нищо от джоба си. Те обаче установяват, че в сервиза дори не са сменили задната броня, а само някои дребни детайли от нея. Цената на частите се оценява на малко над 10 000 долара, към които трябва да се добавят и разходите за труд - над 17 000 долара.

Снимки: Twitter

fallback
  • #9
    Дошо ( преди 3 години )
    "Нормално" щом става въпрос за полудържавни перчници като СОЦваген и рено! Вижте ги и другите в горната статия.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Типично за сервизите на фолксваген. В България едно "добър ден" в сервиз на ауди или ФВ е минимум 1600 лв. А в Германия, първият принцип на сервизите на ФВ е: "Не признавай гаранцията на клиента, накарай го да си плати".
  • #7
    До 6 ( преди 3 години )
    И кои са тези добри отпреди ерата на нета? Голф 2? 124-ка? Всъщност, дори и те са след това. Гледам поизчезнаха, ако са толкова добри, защо хората ги сменяват? Защото хората искат удобства. Защото искат сигурност, старите автомобили не ги дават. Можели да се оправят с комплект инструменти. Кой го прави това в днешно време? Почти никой не го интересува. Има една приказка - хвали старо, карай ново! Като каращ вече 3ти чисто нов автомобил, мога да заявя че по добро от новото няма. Не все пак Дачия
  • #6
    Даа ( преди 3 години )
    В съвременния свят всичко е една голяма порнография! Една вкисната боза за мнооого пари. Все повече се убеждавам колко добри са старите автомобили от преди ерата на интернета. Тогава колите бяха здрави, прости, и практични. Нямаше нещо по колата което да не можеш да си ремонтираш сам с обикновен комплект инструменти. Всичко беше направено от метал. И както каза колегата броните бяха направени да пазят автомобила при леки удари. Всичко беше измислено както трябва за удобство на хората.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    По интересни са другите цифри: Боядисване - 34 часа! Часовете за работа са изключително раздути! Този сервиз е нефелен...Колкото до удар с 20 км/ч, всеки може да пробва до какво довежда това. Аз се ударих с 10 км/ч преди време, смених половината тенекии по предницата
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Представяте ли си колко нямат акъл шофьорите *** ауди. Нечовешки цени в сервиза и плащат
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Едно време бронята беше направен за да предпазва колата,сега ти трябва да пазиш бронята.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Екипа на сервиза да го изпратят на специализация в БГ.Малий,колко кютек ще отнесат..
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Четох същата статия и там казват , че ще платят 500$ самоучастие в застраховката. Другото интересно беше , че щели да му сменят вратата на багажника, за да бъде колата като нова , въпреки че не виждам да е дори минимално засегнат.
fallback
Последни