fallback

Електрическият миниван на Volkswagen излиза в три различни версии

Серийният вариант на модела на ток ще се появи на пазара догодина

Volkswagen работи над три различни версии на електрическия миниван, базиран на концепцията ID. Buzz. По информация на изданието Automotive News Europe различните варианти ще имат различно практическо приложение и ще се предлагат на пазарите в различни региони на света. Целта на немската компания е да представи практичен автомобил на батерии, който да е максимално гъвкав и, естествено - продаваем.

Преди всичко, Volkswagen ID. Buzz е предназначен да бъде използван за превоз на хора, като предлага голям простор в кабината. За европейския пазар е предвидена версия на минивана с 6 места, която ще бъде специално таргетирана към услугите за споделяне на автомобили. Целта е, например, да може да се превозват голям брой клиенти на компании като Uber или Lyft с едно-единствено возило.

В тази "каршеринг" версия, всяко едно от шестте места ще е индивидуално, като пред всеки пасажер ще има отделен екран, на който да се вижда информация за пътуването, както и да се използват различни приложения. На европейския пазар ID. Buzz се очаква да пристигне преди края на 2022 година.

На пазарите в Северна Америка (предимно САЩ), електрическият модел би трябвало да пристигне до 2024 година. Американската версия на модела ще бъде малко по-традиционен семеен миниван, който също ще предлага четири кресла за пасажерите. Двете седалки на третия ред ще гледат напред, а другите две от втория ред ще бъдат обърнати към тях.

Освен пасажерските версии, от Volkswagen подготвят и товарна версия на ID. Buzz. Такава концепция бе представена още през есента на 2018 година на специализираното изложение IAA Commercial Vehicles в Хановер. Този вариант ще споделя платформата МЕВ с пасажерските версии, но ще е с удължен заден надвес и ще има кабина за трима пасажери.

Карго вариантът на ID. Buzz ще има и специално модифицирана версия за доставка на поръчки от онлайн магазини, като Volkswagen работи сериозно и по автономна технология за автоматичен разнос на пратки.

fallback
  • #2
    Име ( преди 3 години )
    дано му сложат и нормален двигател, става за семеен автомобил, но ако е само електрически.... загубена кауза ако няма 1200км пробег когато е пълен!
  • #1
    sas ( преди 3 години )
    Наскоро си търсих 6/7 местен автомобил и не се спрях на Touran, защото ми се стори скучен, а и много стар като модел. Така че трябваше да се кача на СУВ... Ако това нещо го напряват готино, с читав пробег и практично, според мен много частни клиенти като мен ще си го купят. Не робувам на марки, искам да има конглокенция на пазара!
fallback
Последни