IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как най-често лъжат в автосервиза?

Има начини да избегнете попадането в капана на недобросъвестни „майстори“

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #4
    13 rate up comment 5 rate down comment
    дед Мароз ( преди 2 месеца )
    коя Автомибилна компания си прозвежда сама частите ?Мазда.След развода с форд всичко в маздите е Мазда.
  • #3
    21 rate up comment 1 rate down comment
    kreti ( преди 2 месеца )
    Инересно ми е коя Автомибилна компания си прозвежда сама частите , за да говорим за оригинални такива? Аз си купувам сам частите мятам ги на майстора питам колко иска и така. Един се пробва да ми смени компресора на климатика , ненужно за мен , но нужно за зет му че имал същата кола като мойта. Но директно му казах че ще искам и второ мнрние и си заминах.
  • #2
    27 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    мотопфуе са най големите мошеници
  • #1
    48 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Точно големите сервизи лъжат най-много. Познавам доста хора опарили се и то с големи суми. Малките е по трудно да лъжат щото обикновено се познават хората и лесно се разчува, а при големите официални сервизи обикновено си задължен да ходиш заради гаранцията и те го ползват това, за да рекетират, примери безброй.