IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как най-често лъжат в автосервиза?

Има начини да избегнете попадането в капана на недобросъвестни „майстори“

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило, това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги. Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

6 примера за измама в сервиза (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #24
    15 rate up comment 0 rate down comment
    vesko_cherkezov ( преди 2 месеца )
    Не е вярно - поне там където сервизираха чисто новия ми автомобил . Заради кофти масла и отношение към него се наложи да се откажа от гаранцията . През голямото стъкло не виждаш какво правят , а за това че са работили разбираш по мръсните врати и волан . Безотговорност скрита зад реномирана марка . Ако малките автосервизи работят така , ще затворят много бързо .
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Dizel ( преди 2 месеца )
    Имах #голям# сервиз с един работник, заради пандемията го съкратиха??? Сега обява ли да пусна? Карах нова служебна кола, във фирменият сервиз няколко пъти не ми оправиха рекламация, Форд, е на кого да се оплача, гаранцията е само там...а часовника на таблото не работеше, казаха...няма кой да се занимава с това??
  • #22
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Най_важен е механика, че има такива дето ти се учат на колата, едно понаправят, три развалят. И после почва голямото ходене по мъките. Ако в сервиза не мамят, големите специализирани са за предпочитане, защото познават моделите, а също и специализиралите се майстори, без значение сервиза. Старите частни нормалните сервизи ги връщат, при гаранционен ремонт в официален, не.
  • #21
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Dizel ( преди 2 месеца )
    Дойде времето на твоят сервиз, нямаш ли му доверие, просто го сменяш, почва се от фактура за частите, всички стари части и всички опаковки, и присъствие при диагностика, може да има и разминаване, но пък и съвсем да не разбираш е педераско...
  • #20
    22 rate up comment 0 rate down comment
    Иван Митев ( преди 2 месеца )
    Някаква скрита реклама на големите сервизи.По въпроса с частите всеки според възможностите и трето тези с малките сервизи са дошли от големите сервизи понеже им е омръзнало да работят за без пари
  • #19
    40 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 2 месеца )
    Тоя дето е писал тая статия или никога не е карал кола или никога не е ходил в ОТОРИЗИРАН СЕРВИЗ,. В големите сервизи правят най големите погроми и лъжи и от горе на всичко за една смяна на масло най дребно нещо взимат 3 пъти повече от всякаде!!! Човека който е писал според мен не е наясно изобщо или целенасочено заблуждава хората!!!
  • #18
    27 rate up comment 0 rate down comment
    Свидетел ( преди 2 месеца )
    В големите сервизи е по зле от малките
  • #17
    30 rate up comment 1 rate down comment
    v.valkov ( преди 2 месеца )
    Оооо в големите сервизи какво правят-бедна ви е фантазията
  • #16
    35 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    тази статия е целенасочена срещу малките сервизи ( много грубо) от ваша страна
  • #15
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 2 месеца )
    Официалните сервизи не извършват гаранционните ремонти безплатно, плаща ги производителя на когото са представител. Във всеки сервиз те питат дали си искаш старите части обратно, освен при гаранционните ремонти. Тогава производителя също иска да ги види. Не че няма измами но има много хора в този бранш, които си харесват работата и правят всичко възможно клиентите им да доволни. А какво ви е мнението за хората които искат да минат тънко с ремонта, дори с части втора употреба?