IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Mercedes-Benz GLC ще е само с 4 цилиндъра

Топ-версията AMG ще бъде зареждащ се хибрид с 560 коня

Сегашното поколение на кросоувъра Mercedes-Benz GLC (X 253) се предлага с огромен избор от двигатели - бензинови с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра, 3,0-литрови V6 и 4,0-литрови V8, а също така и дизели с 2,0 литра и 4 цилиндъра, както и с 3,0 литра и 6 цилиндъра. Освен това в гамата на модела има и два зареждащи се хибрида с 2,0-литрови мотори – бензинов и дизелов.


Mercedes-Benz GLC


Всичко това обаче ще се промени при следващото поколение на модела, което се тества в момента. Подобно на новата C-Class, с която разделя една и съща платформа – MRA 2, и бъдещият GLC ще се предлага единствено с 4-цилиндрови мотори – бензинов M 254 и дизелов OM 654 M, съобщава Autoevolution.

Ако се съди по C-Class, диапазонът на мощност на стандартните версии на GLC ще бъде между 170 и 265 к.с. И бензиновите, и дизелови мотори ще бъдат част от „мека“ хибридна система система EQ Boost, при която при ускорение мощността се увеличава с 20 к.с. и 200 Нм. Скоростната кутия е автоматична 9G-Tronic.


Mercedes-Benz GLC


За наследника на GLC са предвидени и три зареждащи се хибрида, като най-мощният ще се поставя на версията AMG. Както при AMG C 63, така и при GLC 63, задвижването ще става с комбинация от 2,0-литров турбомотор с 425 к.с. и стартер-генератор, и електромотор с 200 к.с., поставен на задната ос. Съвкупната мощност на системата е 560 к.с.

Засега не е ясно, дали в гамата на модела ще остане водородната версия GLC F-Cell. Тя се произвеждаше през периода ноември 2018 – април 2020 година, но нейният тираж беше едва няколко десетки бройки.


Mercedes-Benz GLC


Кросоувърът със заводски индекс X 254 ще бъде второто поколение на GLC или трето, ако се брои и предшественикът GLK. Дебютът на модела е предвиден за пролетта на 2022 година.

Снимки: Autoevolution

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хубавата кола е модерната с нови технологии, това изкуствено дърво и кожа са капани за балъци.
  • #5
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 4 ( преди 1 месец )
    Да не мислиш че 6+ цилиндровите двигатели са по-масови в Китай, Австралия или Япония дори в Щатите като изключим пикапите отстъпват все повече пред 4 цилиндровите
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мечти за 8-цилиндрови коли,вече са убити от фалшивите еколози на Европа-единствения континент,който се скопява сам,заради интересите на другите.
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    и това... ( преди 1 месец )
    ще върви докът му свършат батериите!
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Хубавата кола е удобната, комфортна, с хубав и качествен интериор. Външния дизайн мощноста и здравината също са важни. Която марка съчетава най-добре, тя ще се купува. Мерцедес или тесла все тая..
  • #1
    3 rate up comment 13 rate down comment
    джъст -А- мен ( преди 1 месец )
    Пестиме ЯКО и пак пестим - от всичко, /а ние - местим!/ и туй е съвсем "нормално" за тез мизерните Джърмански премиуми, щото тъй и тъй нема да моат да се преборят с ТОТАЛната ИНВАЗИЯ на Т-Е-С-Л-А-ТА, която им е подготвил ИТС-ъ-МЪСТ в родната им държава, м-ДА! А И като доде и супер-тръка, тия самодоволните с Г-врътката ще има да цъкат от мъка,Я-Я! Щото - таз щатската инвенция скоро нема да има стигане, тъй като техните жалки опити за това ще се сблъскат с грубата челичена и жестока РЕАЛност !!!