IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

S-класата стана зареждащ се хибрид с 510 коня мощност

Новата версия S 580 е получила и два пъти по-голям пробег от своя предшественик

Строго погледнато, още при премиерата на новата S-Class от Mercedes-Benz обявиха, че ще предложат версия S 580 с хибридна система, която се зарежда от електропреносната мрежа. Нейните продажби стартират едва сега, като лимузината ще се предлага в два варианта – стандартен и с увеличено междуосие, а цените започват от 123 736 евро.


Mercedes-Benz S-Class 580 e


Всъщност, още от самото начало компанията от Щутгарт предлага модификация S580 4Matic с мека хибридна система (стартер-генератор). Тя е оборудвана с 4,0-литров V8 в мощност 503 к.с. и 700 Нм, като струва минимум 126 366 евро. Новата версия се казва S580 e и разчита на редови 6-цилиндров бензинов двигател с 367 к.с. и 500 Нм (същия като при S 450 4Matic), който е комбиниран с електромотор със 150 к.с. и 480 Нм, вграден в 9-степенната автоматична скоростна кутия.

Съвкупната мощност при S 580 е достига 510 к.с. и 750 Нм, като само на електричество луксозният седан може да развие до 140 км/ч и да измине от 94 до 113 км. Това е два пъти повече от хибридната модификация S 560 на предишното поколение на модела. В хибриден режим новата версия ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч. Разположената на пода батерия поддържа ток до 60 киловата, като с нейната помощ енергийният резерв се възстановява за 30 минути.


Mercedes-Benz S-Class 580 e


Едновременно с дебюта на пазара на Mercedes-Benz S 580 e, компанията разшири и списъка от опции за флагмана си. Вече всички „меки“ хибриди - S 450 4Matic, S 500 4Matic и S 580 4Matic), могат да бъдат поръчани с „интелигентно“ окачване E-Active Body Control, струващо 7735 евро. То не само повишава комфорта при шофиране при неравности и в завои, но също така защитава пътниците в случай на страничен сблъсък чрез повдигане на каросерията.

За тези версии вече се предлагат и някои функции на суперлуксозния Mercedes-Maybach S-Class, които увеличават комфорта на втория ред седалки - асистент MBUX, адаптивно осветление, както и автоматични механизми за подаване на предпазните колани.


Още снимки на новата хибридна версия на S-Class - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Немското подразделение на китайският гигант Гиили пак се напъва ама...
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Направо гейниално ( преди 2 месеца )
    А като падне батерията па си я влачиш и среш в природата даже още повече пушлек
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ти автомобил ли си купуваш или масажиска
  • #2
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Не си прав. Да, сега това е най-новата кола на пазара, но допреди да излезе тази година А8 бе много по-добър а преди да излезе А8 през 2018г. 7ма серия беше топ, след 2г. излиза новата 7ма серия и ще бие от всякъде S класата. През 2011г. една след друга карах карах чисто нов фейслифта на S клас w221 и А8, Аудито трябва да ти кажа че имаше повече видове масаж, седалките му бяха много по-удобни, но най-впечатляващ бе масажа, нещо страхотно. Зависи коя е най-новата излязла кола с най-нови неща.
  • #1
    12 rate up comment 5 rate down comment
    s klasse ( преди 2 месеца )
    Няма друга кола, която да те глези така, както S-klasse!!