fallback

Шефът на Audi потвърди отказа от най-малкия модел

Производството на A1 излиза прекалено скъпо на компанията

Генералният директор на Audi – Маркус Дюйсман, официално потвърди, че компанията му се отказва от най-малкия си модел A1. Слуховете за подобно решение се носеха от известно време, но сега шефът на производителя от Инголщад разкри и причините за него.

Интересното е, че Дюйсман не посочи конкретни срокове за спирането на A1, като посочи, че това ще стане „до няколко години“. За последно хечбекът беше обновен през 2018 година, като повече модернизации по него не се предвиждат. А причината е, че модернизирането на двигателите на хечбека, за да отговарят на новите екологични стандарти, е много скъпа и ще доведе до повишаване на неговата цена.

Статистиката скочи, че през 2016 година от A1 в Европа са продадени 96 576 бройки, но през 2019 година резултатът е 77 868 единици. По време на „пандемичната“ 2020 година продажбите спадат до 58 224 бройки.

Дюйсман потвърди също, че Audi се отказва от разработката на нови хибридни агрегати, тъй като те представляват „мост между сегашните технологии и бъдещата електрическа мобилност“. В компанията не виждат смисъл от тях, тъй като искат да се съсредоточат изцяло върху разработката и продажбите на електрически модели.

Шефът на Audi допълни, че очаква през 2030 година само 20% от продажбите на марката в Европа да се падат на модели с двигатели с вътрешно горене. Резултатът в САЩ и Китай ще бъде по-висок, но с колко точно, Дюйсман не се наема да прогнозира.

fallback
  • #4
    Az ( преди 3 години )
    Да ги закриват направо! Прекалено скъпи за това,което са,а и доста чупливи!
  • #3
    до 2 ( преди 3 години )
    *** ти не ги купувай, ако не ги харесваш. О, забравих, ти и не можеш
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    И по-големите модели да спрат - няма да сбъркат!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Очакваше се. Изключително скъпо е да се разработва двигател с вътрешно горене в днешно време камо ли когато влезе в сила Евро 7.
fallback
Последни