IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Subaru WRX ще получи 300 коня

Топ-версията STI ще разчита на близо 350 к.с.

Само преди дни Subaru потвърди, че новото поколение на WRX ще бъде представено по-късно тази година. Засега японската компания не посочва техническите характеристики на модела, но местното издание Goo-Net успя да се добере до подробности за задвижващата система.


Subaru WRX


Според информациите, новите WRX и WRX STI ще бъдат оборудвани с 2,4-литров „боксер“ с 4 цилиндъра. Двигателят FA24 се поставя и на други модели на Subaru, включително Ascent, Legacy, Outback, както и на наскоро показаните BRZ и Toyota GR 86.

Турбо-версията на мотора ще намери място под капака на WRX, като в стандартния вариант ще развива 296 к.с. При версията STI мощността на агрегата ще достигне 346 к.с., което е по-малко от споменатите през миналата година 400 к.с.


Subaru WRX


Независимо с колко мощност разполагат новите WRX и WRX STI, те ще предлагат страхотно усещане на пътя, категорични са от Subaru. Стандартният вариант на модела ще ще се предлага със CVT-трансмисия, докато WRX STI ще получи 6-степенна механична. И двата модела ще бъдат със задвижване на четирите колела.

Новото поколение на WRX ще влезе в историята като последният модел на марката, който няма да получи никаква електрификация. Следващите автомобили на Subaru ще бъдат хибридни или с изцяло електрическо задвижване.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    WRX не е рали автомобил и никога не е бил, това е доскоро по-динамичната версия на Impresa, сега ребрандирана само на WRX. STI е само с механична кутия, отделно в много отношения няма общо с WRX.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Баба Меца Сан ( преди 2 години )
    Абсолютно подкрепям предходния коментар с доуточнение че според мен ръчката е за тия дето знаят кво търсят, а сивитито за тия дето са чували че WRX STI e много яко и имат кинти, но надали ще я опънат над 4к оборота някога
  • #6
    1 rate up comment 8 rate down comment
    до 5 ( преди 2 години )
    Трябва ли да ми дреме за проблемите на някаква западаща фирмичка ? Като имат някакви претенции да са на пазара, ще предлагат конглокента стока, ако нямат такава по-добре да затварят, отколкото да правят грозни посмешища с неубедителна техника.
  • #5
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Въпросченце ( преди 2 години )
    Драги автомобилни експерти, въпреки високото ниво на коментарите Ви, ще си позволя да Ви задам един въпрос - мислите ли че Subaru много са искали да "сложат" това CVT? Мислите ли че в "такива гадни времена" имаш свободата да си избираш кое как да е? Това не е защита на Subaru... замислете се, колко още велики коли бяха съсипани, заради "тези времена". Всичко това, което Вие мислите за глупав0, за тях това е "нагоденко" към дадената ситуация. Благодаря!
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Това CVT могат да го слагат в колите си за овчари и пенсионери. Иначе WRX на CVT е посмешище.
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Ако кажеш на някакво рали че си със CVT ще ти се скъсат от смях.
  • #2
    6 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Стара слава отпреди 20 и кусур години и никакво развитие, а само назад дават. Отдавна никакви ги няма в ралитата.
  • #1
    18 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ейй то бива бива пестене ама не дадоха пари за свястна трансмисия. пак някакво CVT. Къде беше Субару преди 20г. и къде е сега.