fallback

8 големи компании, които спряха да инвестират в двигатели с вътрешно горене

Един производител обаче смята, че конвенционалните агрегати имат бъдеще

Независимо дали не харесва или не, електрическите автомобили са бъдещето! Това ясно се доказва и от факта, че автомобилните производителите вече масово се отказват от разработката на нови двигатели с вътрешно горене и прехвърлят инвестициите си в електрически преводни средства. Някои компании вече обявиха официално, че конвенционалните задвижващи агрегати са изживели своите дни и идва време за промяна.

Изследванията показват, че готвените инвестиции в технологии за електромобили вече надхвърлят 100 млрд. долара. При това, в тази сума не са включени плановете на големите японски и корейски производители, чиито окончателни планове (поне на повечето от тях) не са обявени официално. Вижте кои големи автомобилни компании вече се отказаха от разработката на нови двигатели с вътрешно горене.

8 компании, които спряха да инвестират в двигатели с вътрешно горене (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 3 години )
    Малко от тези компании ще оцелеят, те просто не са водещи в нищо свързано с елекъромобилите, не произвеждат нищо освн платформи и ламарини. Специално италианското автомобилосттоене, ще последва съдбата на шивашката индустрия в страната. Само пренасочване към друга дейност би спасило германските, както направиха сименс.
  • #17
    TSLA ( преди 3 години )
    #16 да видим: 8 г. гаранция на акумулаторния блок без ограничения в оробега. Другите са всичките до 160 хил. км...чакай, чакай - кой ще ти кара една кола толкова време? #18 Ако броиш атракционния парен локомотив до Банкя за Възкресение - даа ей ги възкръснаха и шайбовите телефони и почнахме да си говорим отново на другарю и другарко.
  • #16
    2012 ( преди 3 години )
    Супер ,сега да почнат да "екологизират" и камиони , кораби и самолети
  • #15
    ха ха ( преди 3 години )
    Това със забраната на двигателите е временно състояние, т.е. докато съществува ЕС. Страните които са извън ЕС могат да си карат каквото си решат, та като се разпадне ЕС няма да има *** и двг ще възкрасне :)
  • #14
    Бай ( преди 3 години )
    Много скоро ще изревете от електричните,не само че не са ЕКО,Ами като ви поискат 1/3 от цената на колата при смяна на батерията,ще плачете на умряло !!!
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Точно МБ и БМВ продължават да бълват мастодонти с конвенционални двг,та не зная защо са в класацията. въобще. То като гледам,че повечето са афериканскине се учудвам на тази *** класация.
  • #12
    samcho ( преди 3 години )
    Не го обиждай сега Пепи, той си има свой стил на работа. Ти не го разбираш....
  • #11
    Б.Петров ( преди 3 години )
    Изключително "грамотни" журналисти 2-3 минути са нужни за да провериш какво си сътворил!!!
  • #10
    шерлок холмс ( преди 3 години )
    разбира се, че всички отиват на ток - по-проста конструкция на автомобила, съответно по-евтино за производство, но в същото време могат да си позволят да продават по-скъпо от конвенционален автомобил защото в момента това с ел колите е на мода и балъците са склонни да плащат повече да са модерниСъщото е като модата да се махат физическите бутони в интериора и всичко да отива на тъч екрани - просто е по-евтино, но го рекламират като модерно и отново си увеличават маржа на печалба
  • #9
    Дарвин ( преди 3 години )
    Интересно работа, джендърите не могат да се размножават по естествен начин, а постоянно се увеличават! Не еволюция, направо революция!
fallback
Последни