fallback

Subaru Outback на старо – за какво трябва да внимавате

Ето ги най-често срещаните проблеми на четвъртото поколение на модела

Сред употребяваните кросоувъри и всъдеходни комбита няма много модели, които могат да се похвалят с надеждността на Subaru Outback. Неговото четвърто поколение се произвежда през периода 2009-2014 година, като сега се радва на стабилно търсене на пазара на автомобилите втора ръка. Това обаче не означава, че този модел е безпроблемен. Той също си има своите слабости, за които трябва да внимавате.

Четвъртата генерация на Outback беше приета добре на пазара заради сериозните промени спрямо предшественика, като сред тях е и увеличеното вътрешно пространство, особено в краката на пасажерите на втория ред.

Моделът се предлага със фирмената система за задвижване на четирите колела на Subaru, като може да се избира между 2,5-литров двигател с 4 цилиндъра, развиващ 170 к.с., или 3,6-литров с 6 цилиндъра, чиято мощност е 256 к.с. Скоростните кутии са 6-степенна механична или Lineartronic CVT за по-слабия мотор и 5-степенен автомат за по-мощния.

Произвеждано до 2014 година това Subaru си спечели репутация на надежден автомобил, така че цените му на старо не спаднаха значително. Любопитното е, че някои бройки от третата генерация на модела с повече екстри и по-високи нива на оборудване дори са по-скъпи. Не бива да се забравя, че автомобилът вече на възраст на повече от 7 години (може да бъдат дори 11 за най-старите екземпляри), така че колкото и да е надежден, проблеми вероятно ще се появят.

Всичко това накара експертите от изданието Autoevolution да посочат най-сериозните проблеми, които могат да се появят при четвъртото поколение на Outback, както и какви са начините те да бъдат избегнати или предотвратени.

Проблеми при четвъртото поколение на Subaru Outback (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    Марто ( преди 2 години )
    За всичко
  • #5
    Kusmet ( преди 2 години )
    За наркомани на Парадайс
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Накратко - надценен японски маслояд, евтино проектиран, всеки ремонт на който струва колкото цялата кола.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Боксерите не са никак надеждни мотори.
  • #2
    Stambingo ( преди 2 години )
    Турбо версии за това поколение Аутбек няма, има за Легаси 2.5 турбо 265 к.с. Със вариатора трябва да се внимава, пък и с това тежко купе, 2.5 мотора си мисля че ще му е слаб. 3.6 е точният избор, стига само разхода на гориво да не ви бърка.
  • #1
    Цацар Гешев ( преди 2 години )
    Забравихте да споменете че хвърчат по две хиляди лева за автоматика, през трийсетина хиляди километра. Иначе като цяло атмосферните двигатели са много здрави.
fallback
Последни