IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Toyota свали GM от върха в САЩ

Японската компания продаде най-много коли през втората тримесечие

Дълго време най-успешният производител на пазара в САЩ беше местният автомобилен гигант General Motors. През второто тримесечие на 2021 година обаче има нов лидер по продажби и това е японската компания Toyota.


Toyota


Разликата между Toyota и GM е минимална – 688 812 нови автомобила за японците срещу 688 236 за американците. На трета позиция, със сериозно изоставане от лидерите, е друг местен производител – Ford. Дилърите на концерна са успели да продадат 475 327 автомобила за периода от 1 април до 30 юни.

Това е сериозен удар за GM, който за последен път не е бил най-успешно продаваният производител в САЩ през третото тримесечие на 1998 година. Тогава концернът отстъпва първото място на Ford. Въпреки това, GM води по продажби за 6-те месеца на тази година с 1 330 486 автомобила, а Toyota е на втора позиция с 1 291 879 единици.


RAM

Любопитни промени има и в отделните класове. След като през първото тримесечие Ford Mustang беше №1 в класа си, то през второто той беше задминат от Dodge Challenger, който отчита 15 052 продажби срещу 14 676 на конкурента. На трета позиция си остава Chevrolet Camaro с 9881 единици.

При пикапите, които са най-важният сегмент на пазара в САЩ, продажбите на лидера Ford F-Series намаляха до 158 235 бройки, като това се дължи на проблема с доставка на чипове. От това се възползва конкурентът RAM, който излезе на първо място. Неговите пикапи от семейството P/U отчетоха 164 232 продажби. На трето място си остава Chevrolet Silverado със 117 275 бройки.

0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Да бе, той европееца понеже е много умен си купува най-много канцерогенни тракащи хечове с ръчни скорости че били по-спортни. Хо-хо, направо му прелива през ноздрите и ушите акъла на европееца.
  • #8
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Все коли, които никои европеец не би си купил
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    и кое им е бклка на американските коли коя американска кола е бклук?
  • #6
    17 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Латиносът е нещо като българина русофил - иска европейски стандарт, но ако може да си запази ушанката. Латиносът се спасява в САЩ, но в сърцето си носи революцията и мрази капитализма. Затова американско не купува.
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 4 месеца )
    И какво пречи на средната класа образовани ора в Щатите да си купят Шевроле Крайслер Форд или Ауди и БМВ например?
  • #4
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    В Щатите Тойота купват средната класа, образовани хора, докато латиносите купуват фолцвагени, в мексико много се продава фолцваген и емигрантите по навик си ги купуват и в сащ,а и защото са по-евтини от тойота.
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Минтирит ( преди 4 месеца )
    Има време минтирите, и това ще стане. Не е като да няма търсене, но Тесла не може да произведе толкова. Към момента се изграждат производствените мощности които да задоволят търсенето. Вече има над милион заявки за пикaпа на Тесла само тези заявки могат да ги вкарат в топ класациите през следващите няколко години.
  • #2
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 4 месеца )
    Има интересна зависимост в Сащ повече латино емигранти повече продажби на тайота.Изводът може да е само един колите на тайота са любими на полуграмотната латино гмeж
  • #1
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )
    Абе интересна работа, що не срещаме Т'лъта в тия класации? Как тъй тая Тойота продава само в САЩ многократно повече от Илончо в световен мащаб