fallback

Германци посочиха най-чупливите автомобили на старо

Тези 8 модела трябва да бъдат избягвани на всяка цена

Германското автомобилно издание Auto Bild публикува списък с 8 автомобила, които е най-добре да бъдат избягвани на вторичния пазар. Проблемите с тях са неизбежни, дори ако се купуват от първи собственик и той е карал много внимателно.

Оценката на тези превозни средства се базира доклад на организацията за технически надзор TUV (Technischer Uberwachungsverein), който включва резултатите от проверката на повече от 8 млн. употребявани автомобила през 2021 година. В доклада се посочват и слабите места на всеки от моделите.  

Най-ненадеждните употребявани автомобили (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    Върл Левскар ( преди 3 години )
    Що нищо не ми тече от 11год ми я Дъстър?
  • #14
    До #13 ( преди 3 години )
    Иновации и качество не вървят заедно. Или едното или другото.
  • #13
    Батко ( преди 3 години )
    Видя ли мачка , .чка и борче , бегам надалеч. А къде е камерата за заден ход на последните рена ? Пълен смех !
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Германските авто-производители са с години пред останалите, и като качество и като иновации!
  • #11
    Имали пари дали за с ( преди 3 години )
    Много са нагли ВАГ групата немски чакали ,плащат луди пари да плюят по всичко що не е ВАГ ;)
  • #10
    Смях ( преди 3 години )
    Само технически неграмотни *** харесват и си купуват немските трошляци! Гениалните неща са прости, а сложните са продукт на невъзможността да решиш ефективно, а не ефектно задача, проблем или въпрос! Вторият подход е немският, във всичко! Затова видя ли - Произведено в Германия, подминавам без да се обръщам!
  • #9
    Алекс ( преди 3 години )
    Като потребител на БМВта, Ф серията втора ръка, мога да кажа, че много скъпи възли се сменят след пробег от само 80 - 130 Хил км. Например веригата, за която се сваля мотора цената е около 5000 лв. Или смяна на електрическа водна помпа цена 1000 лв, смяна горивна помпа за високо налягане цена 3000 лв
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Напълно нормално е евтините автомобили да са и некачествени, получаваш каквото пращаш. Повредите и ниското качество са си традиция при фЯт и рено, които все са между два фалита. Който си ги купува си ги знае тея неща и дори гледам има доволни м а з о хисти дето им харесват.
  • #7
    Здрасти ( преди 3 години )
    Зависи от опела. Аз имам с 2,2 мотор дизел, изобщо не му доливам. Бях купил 1 литър повече за доливане, но още стои в багажника. На 288 хил. км. стана.
  • #6
    Селянин ( преди 3 години )
    Германци посочиха, да не купуваме не германски автомобили, защото имат проблеми с осветлението!!! Гори им една от крушките на номера, най-вероятно OSRAM, BOSCH или друга Made in Germany. Голяма опасност има и да прокапе някоя семерина за 6-7 лв.
fallback
Последни