IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

На мениджърите на Volkswagen им забраниха да карат електромобили

Всички произведени коли на ток отиват на пазара, а не за служебни цели

Мениджърите във Volkswagen получиха забрана да си поръчват електромобили за служебно ползване и те ще трябва да използват превозни средства с двигатели с вътрешно горене или с хибридна система. Причината е огромният потребителски интерес към колите на ток, заради който всяка произведена бройка отива директно на пазара, съобщава германското издание Der Spiegel.


Volkswagen ID.3


Досега във VW Group се действаше на обратния принцип – служителите на компанията трябваше да дават личен пример. Затова от средата на 2020 година те трябваше да карат електрически автомобили, като по този начин рекламират продукцията на производителя.

Положението обаче се промени сред рязкото увеличение на интереса към електромобилите. От началото на тази седмица близо 18 000 мениджъри в концерна нямат право да си поръчват коли на ток. Вместо това те ще използват зареждащи се хибриди или модели с двигател с вътрешно горене. В момента в служебния автопарк на компанията има 7000 електрически превозни средства.

Според информацията, производството на електромобили върви на максимални обороти, но заради повишеното търсене сроковете за доставка до крайните клиенти се увеличават. Към момента Volkswagen е получил 100 000 заявки за хечбека ID.3, като само в Германия до края на май са поръчани 55 000 бройки от този модел, както и от кросоувъра ID.4.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ето колко е екологичен петрола: Вчера радио "Ехото на Москва" съобщи, че в република Коми, в северната част на европейската част на страната, са изтекли 90 тона петрол, а не 7 тона, както се смяташе по-рано. Природозащитници предупредиха за нова екокатастрофа и обвиниха енергийната компания "Лукойл", че прикрива истинския мащаб на разлива.Такива инциденти се случват непрестанно в Русия заради остарелите петролопроводи.
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До 13 ( преди 1 месец )
    Казваш, че производството на батерии било адски замърсяващо? А ще обясниш ли защо тогава в столицата на Германия в момента се строи най-големия завод за батерии в света, който при пълен капацитет ще е в състояние да произвежда повече батерии, отколкото всички фабрики за батерии взети заедно през 2020 година? А там да кажеш че няма еколози е смешно! Единствените доводи на еколозите са, че при строежа ще се наруши местообитанието на змии и гущери и че ще се ползва голямо количество вода.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 17 ( преди 1 месец )
    Еми то ясно са написали по дилърства и служители са отишли 7000 електрически коли, цифрата не е чак толкова голяма като се има предвид че имат 650 000 служители.
  • #16
    8 rate up comment 2 rate down comment
    q ( преди 1 месец )
    С тази рекламна новина VW потвърдиха твърденията, че до сега са продавали на:1. Собствените си служители 2. На дилъри 3. На свързани с тях структури лошо VW лошо.
  • #15
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Горките ( преди 1 месец )
    Сега ще излезе, че във Vw насилствено ги командват да карат дизеляци :D за нещастие вече хората по света като чуят Vw и се сещат само за черни облаци дим и лъжи. Което беше запазено място за американците и тяхните псевдо автомобили.
  • #14
    7 rate up comment 3 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Аа, синя/зелена зона безплатна и неограничена. Летя за Куба и колата стои един месец на жълтите павета. Не я иска тая кола, обаче Неволята кат те налегне? Само един минус има: не отваряш джамовете в София, че от всичките ти страни stereo-surround чалгадизел: ръънн така-так таак!
  • #13
    10 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    #11 Никой не иска, другарю водач, просто се налага: 2 кинта на 100 битова тарифа, заряд на Supercharger - безплатен, поддръжка няма, ремонти няма (ел. мотор вечен), консумативи няма (спира на ток, накладки не ползва), данък няма, обслужване няма, 4x4, пестин коня, 260 км/ч, на старт къса асфалта и го мята върху панорамата, 500 км без спиране, два багажника, гаранция батерия 8 години (ама кой ти търкаля толко време 1 кола) - е, как да я откажеш?!
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До #5 и защо ни е на нас мръсно производство на батерии? Неслучайно в Европа не се правят.
  • #11
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аман от евтини ПР акции, нищо друго не става ясно, освен това, че явно алчните мениджъдри са им са в повече.
  • #10
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Дизел ( преди 1 месец )
    Ей защо искате да карате на акумулатор бе хора! Батериите струват хиляди, развалят се, зареждат се бавно. Никога няма да стигнат зареждане за 1 минута, за толкова ми наливат дизел. И не са екологични, това се знае. Купувате си скъпи коли с малка мощност, за много пари, защо? Има петрол за още 60 години поне, без шистовия. Не вервайте на климатични алармисти, след 60 години ще има по- модерни решения за глобалното затопляне, а може и да е отминало, както е ставало много пъти през вековете.