fallback

Mercedes-Benz G-Class е най-бързо продаваната кола в Щатите

Германският всъдеход измести Chevrolet Corvette от лидерската позиция

За първи път от началото на година Chevrolet Corvette не е най-бързо продаваният нов автомобил на пазара в САЩ. Изненадващо той беше изместен от Mercedes-Benz G-Class, сочи проучване на агенция iSeeCars, според което клиентите вече се интересуват повече от лукс, отколкото от забавление на пътя.

На трета позиция излезе Cadillac Escalade, което само затвърждава впечатленията за продължаващото увеличение на интереса към SUV-моделите. Почти всички автомобили в първата десетка за май са от този клас, като единственото изключение са доскорошният лидер Corvette, който остава на второ място в класирането, както и намиращият се на осма позиция Lexus IS.

Прави впечатление и все по-сериозното навлизане на електрифицирани модели, като и те са предимно SUV. Volkswagen ID.4 (18-о място ), Jeep Wrangler 4xe (16-о), Toyota RAV4 Hybrid (11-о), Rav4 Prime (6-о) и Hyundai Tucson Hybrid (4-о) се продават по-бързо от средния срок за САЩ, който е 47,1 дни за нов автомобил.

При колите на старо през май лидери са Mazda MX-5 Miata, Tesla Model 3 и Chevrolet Corvette. Тук средното време за продажба е 34,8 дни, като експертите отчитат повишаване на цените както на новите, така и на употребяваните автомобили. И очакват, че тази тенденция ще се запази до края на годината.

fallback
  • #12
    до 12 ( преди 3 години )
    И още нещо - ако дръпнеш каравана в калта, тя ще се разпадне. Караваната, не Г-класата.
  • #11
    до 12 ( преди 3 години )
    Пич, ти Г-класа явно и на картинка не си виждал. Имал бил няколко Г-класи... Ха-ха... Тук е пълно със собственици на Г-класи и бентлита. А тая глупост - че бил по-евтин за поддръжка от минивановете МЛ и Кю7 направо кърти мивки. Имал бил Г-класа, аре бегай оттука, аз пък имам седем Г-класи - за всеки ден от седмицата по един.
  • #10
    до 9 ( преди 3 години )
    Не е пробемът в скъсаняците. Проблемът е, че и на милионерите им е скъпо да карат Г-класа офроуд. Когато шест излизания извън пътя се равняват на стойността на цялата кола, тези излизания се обезмислят. Никой не кара нова Г-класа офроуд, дори руснаците. И не съм казал, че не е хубава кола. Много си е хубава, а за офроуд е даже прекалено хубава.ПП. Да разбирам ли, че за теб, да дадеш десет бона за един пикник е дреболия?
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    С две думи Г-класата не е хубава, щото Бг скъсаняците не могат да си позволят да я карат оффроуд и затова азиатските гнилочи са им най на сърце щот евтинийка .
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Иронията е, че Г-класата не става за офроуд. Не защото не е проходима - напротив, има си сума системи, а защото всяко излизане извън пътя е на цена между 6000 и 25 000 лв. Това е информация от офроуд форума. Според мненията там, средната цена за излизане на Г-класа извън пътя е 10 000 лева. ПП. А новата Г-класа дори вече не е с цели мостове.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    вместо джейми с вълшебното фенерче клиентите си купуват utv и си ходят там където джейми може да сънува че е ходил
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Сузукито прилича на умалена реплика на G клас, симпатичен е но много нефункционален, на задните места само деца могат да седнат, за сметка на това няма багажник. И двигателчето слабо, така, че това доста свива контингента, който би си го купил, за семеен автомобил не става, някой тинейджър може и да го хареса.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Значи няма проблеми определени фирми да си продават свободно модели над 2тона с двигатели като на камиони. Но когато една малка фирма иска да продава едно скромно и евтино джипче на своите фенове това вече е проблем и ЕС не позволява.Малката фирма е принудена да премахне задните седалки и да регистрира джипчето като товарен автомобил за да може отново да го продава "свободно" на хората в ЕС.А между другото тази малка фирма вече за не знам коя година е сред първите фирми водещи по надеждност ...
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Аре бегайте с тва Джимни ве. Статията е за автомобил- легенда. На кой му дреме за някво малко к е . *** че с първобитен спрял мотор от миналия век.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Mercedes G Class 350d - 288 CO2 vs Suzuki Jimny - 178 CO2 Мерцедеса се продава като топъл хляб, а Сузукито не можело защото не покривало нормите.......Има ли смисъл да коментираме? Еко нормите са една пълна измама направена направена за пари. Да могат държавите да събират повече данъци.
fallback
Последни