fallback

15-те най-скандални гафа на производителите

От експлодиращия Ford до въздушните възглавници на Takata, тези сервизни акции промениха индустрията

Колкото са по-големи, толкова по-тежко падат: тази мъдрост, родена някога в света на бокса, чудесно съответства и на автомобилните компании. Историята на най-големите им гафове, довели до изтегляния на милиони автомобили от пазара и до рекордни съдебни дела и обезщетения, е всъщност поредица от нови и нови доказателства, че спестяването на дребно винаги излиза солено на финала.      Експлодиращият Ford Pinto. Оказа се, че компанията е знаела за дефекта, но е пресметнала, че ще й е по-изгодно да изплаща обезщетения на жертвите, отколкото да го отстрани       През първите 50 години от автомобилната ера гафовете и недоглежданията на производителите минават повече или по-малко метър: клиентите нямат навика да си търсят правата. Но с масовизацията на автомобила в Америка през 30-те скандалите зачестяват, регулацията се затяга и компаниите вече носят отговорност за грешките си. Ето 15 от гафовете на производителите, вдигнали най-голям шум през годините.

15-те най-големи гафа на производителите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    корпорацийките с по 10-15 на сто марж на печалба е естествено да не се вълнуват твърде от неща като безопасността на клиентите. Фолксваген правеше читави автомобили, когато маржът им беше 2%. Сега клони към 10% и настигат по качество Тойота :D
  • #5
    ДІЯНЬ ( преди 3 години )
    Горять от горене автоматично
  • #4
    Пропов ( преди 3 години )
    Аз доколкото прочетох " надеждните и прецизни японци са всъщност освен че доста грешни , ами и си траят и се покриват до последно, което е нагло. За американците го приемам някак нормално - те са си груби и недодялани по природа, такава им е работата. А германците - те не са сгрешили технически, колите им са здрави и надеждни. Това с разхода е чисто маркетингова далавера и си го предизвикаха еколозите.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Така се прави, правиш скъпи коли с евтини двигатели Рено и после пропаганда колко са добри която очевидно работи само в Европа, където в Германия се кара немско, а във Франция френско
  • #2
    Чичо Пешо ( преди 3 години )
    А де е Рено!? Че тия се развалят още в завода от 20-30години насам!!
  • #1
    Чичо Гошо ( преди 3 години )
    Уж италианците били най-големите измамници,но германци и американци ги бият с голяма преднина.
fallback
Последни