fallback

15-те най-скандални гафа на производителите

От експлодиращия Ford до въздушните възглавници на Takata, тези сервизни акции промениха индустрията

Колкото са по-големи, толкова по-тежко падат: тази мъдрост, родена някога в света на бокса, чудесно съответства и на автомобилните компании. Историята на най-големите им гафове, довели до изтегляния на милиони автомобили от пазара и до рекордни съдебни дела и обезщетения, е всъщност поредица от нови и нови доказателства, че спестяването на дребно винаги излиза солено на финала.      Експлодиращият Ford Pinto. Оказа се, че компанията е знаела за дефекта, но е пресметнала, че ще й е по-изгодно да изплаща обезщетения на жертвите, отколкото да го отстрани       През първите 50 години от автомобилната ера гафовете и недоглежданията на производителите минават повече или по-малко метър: клиентите нямат навика да си търсят правата. Но с масовизацията на автомобила в Америка през 30-те скандалите зачестяват, регулацията се затяга и компаниите вече носят отговорност за грешките си. Ето 15 от гафовете на производителите, вдигнали най-голям шум през годините.

15-те най-големи гафа на производителите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Ти също не отстъпваш с неграмотността. Трябва да е "Пише се", а не както ти си го написал. Пък ще е най-добре ти също да вземеш да се успокоиш.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    ти от вълнение вече почна да не уцелваш клавиатурата. пишЕ де, автоМОБОстроене... Успокой се. Пийни водица.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Номер 16 - разбрах единствено че нито от деменция, нито от дислексия, нито от автомобостроене имаш понятие. Но ти си пише де, не ми пречиш.
  • #13
    до 15 ( преди 3 години )
    За дислексията не знам, но ти добре ми припомни какво е деменция :D А дали са измислици - който има споменатото IQ над 60, може сам да си провери
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Номер 14, няма нужда да повтаряш едни и същи измислици, това няма да ги направи по-верни. В щатите най-важно е колата да е надеждна и комфортна. Затова японците изместиха американците - по-надеждни са и също толкова комфортни. Немците затова и нямат никакви шансове - нито са комфортни, нито надеждни. А ти дори и дислексия не знаеш какво е.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Японците не са перфектни, но са на светлинни години от германците по надеждност и качество. Американския пазар е с най-взискателните клиенти - статията е за него, в Европа няма сервизни акции, там за проблемите се дои клиента и той е ок с това, че да не пропадне местното производство. Който си мисли че немците нямат проблеми с качеството, понеже не ги пише в статията, значи е мноого голям бaлък.
  • #10
    telavive ( преди 3 години )
    Забравихте да споменете причината за внезапното ускоряване на Ауди 5000, която се дължи на подхлъзването на подовата стелка върху *** на газта.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    А САЩ е най-непретенциозният автомобилен пазар в света, освен може би Индия. Това е известно на всеки с IQ над това на Джордж Буш
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    в какъв смисъл да ги настигнат японците? Да започнат да им гърмят въздушните възглавници, да им пропадат ***, или рамата да се пречупва на две от ръжда, като при тойота такома? Или коланите да се разпадат от само себе си, като при Хонда? наистина доста ще трябва да се постараят германците, за да стигнат такива нива на алчност и непукизъм за клиента.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Германците ще настигнат японците по качество когато ФВ започне да продава повече от Тойота в САЩ. Вероятността това да случи обаче клони към нула.
fallback
Последни