IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche Taycan Turbo S постави още един рекорд на писта

Електрическият седан се оказа почти на нивото на 911 Turbo (ВИДЕО)

Електрическото Porsche Taycan във версията си Turbo S записа поредното забележително представяне на състезателно трасе. Това стана на The Bend Motorsport Park в Южна Австралия, което с дължината си от 7,7 километра е втората по дължина постоянна писта в света след Северната дъга на „Нюрбургринг“.


Porsche Taycan


Зад волана на Taycan Turbo S беше главният инструктор в програмата Porsche Track Experience и бивш победител в легендарното рали Bathurst 1000 - Люк Юлдън. Той успя да завърти една обиколка за рекордното за кола на ток време от 3:30,344 минути. След това Юлдън седна зад волана на новото 911 Turbo и записа рекорд на трасето сред серийните автомобили – 3:22,066 минути.

„Да шофираш Taycan не е много по-различен от бензинов автомобил. Колата е невероятни динамична и въпреки, че е по-тежка заради батерии, центърът на тежестта е много нисък и това я прави страхотна за управление“, коментира Юлдън.

През 2018 година на същото трасе той постигна 3:24,810 минути с Porsche 911 GT2 RS, като явно разликата между състезателната кола и електромобила е малка за писта с такава дължина.



„Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди и мога да кажа, че усещането е невероятно. Със сигурност Taycan може да бъде още по-бърз и скоро ще се убедите в това“, каза още Юлдън.

Снимка: Porsche

0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Абе ( преди 1 месец )
    Нали ти казах да четеш!Стоковото Porsche Turbo S на Нюрбургринг прави време от 7 минути и 42 секунди.Модифициран прототип на Tesla Model 3 с подменени окачване, спирачки, колела и гуми - (разбирай коренно различен автомобил) постига време около 8 минути!Нали се сещаш дали производствения вариант на Теслата ще е по-бърз от Porsche?
  • #18
    0 rate up comment 5 rate down comment
    До 16 ( преди 1 месец )
    А как ще коментираш факта, че Тесла направи 20 секунди по-бърза обиколка на Нюрбургринг от Порше тайкан? Nurburgring за тебе права отсечка ли е? И това го направи с не настроения прототип. Производственият вариант чиито продажби започнаха миналата седмица се очаква да бъде доста по-бърз.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 1 месец )
    Кое е с 10 пъти по-ниска цена? Тя най-бързата Тесла като и сложиш мито и данъци и идва в Европа с цена като на Ферари и Порше! Няма такова нещо 10 пъти по-ниска цена! Освен ако не говорим за бутикови модели на Макларън, Бугати и модели на Ламборгини и Ферари в къси серии. Т
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 1 месец )
    Ами то в статията го пише, ама кой да чете?Теслата може и да направи един бърз тигел на права отсечка, но на пистата е като тромав варел в сравнение с динамиката на Porsche и няма никакъв шанс!
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    Приятелю, ако бързината не е толкова важна за Порше, защо са се пънали да правят рекорди на тази писта, а не са оставили качеството да им продава колите? Клиентите на Порше ги купуват именно заради статута им на най-бързите и достъпни автомобили. Който има повече пари, си купува Ферари. Тесла обаче разби този статут, а предлага и по-ниска цена от Порше за по-добри характеристики от Ферари. Клиентите са наясно, че за 10 пъти по-ниска цена, не могат да очакват същото качество и са ОК с това.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    А бе, за софтуера на Тесла - не знам дали мечтаят Porsche, но за качеството им Теслата са тия които могат само да мечтаят!!
  • #13
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Хахахаха ( преди 1 месец )
    Софтуера на Тесла, Порше само могат да мечтаят! Сега ще гледаме продажбите на Модел С и Порше Тайкан! Но не първия месец, защото Тесла все още няма капацитет на производство на Модел С! Да видим продажбите на Тайкан и Модел С след година!
  • #12
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Чък Норис ( преди 1 месец )
    Тесла бяха силни досега, защото никой не наблягаше на електрички, излязоха вече 100 модела, което ще рече че ТЕслата загива, с модели на по десет години, ако ще да изкарат с ускорение за половин секунда, няма да просъществуват, хората искат нещо ново, не щай. ги на сто години, които са бъкани с пластмаса. Който сравнява Тесла с Порше, Мерцедес и БМВ, е с много сериозен проблем в главата и не се е качвал на различна кола от Голф 3
  • #11
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 1 месец )
    Айде стига с тоя Римак па и ти! Нямали Порше опит.., то щото Тесла голям опит има! Ти в случая си некомпетентния, но за сметка на това много мразещ!!
  • #10
    1 rate up comment 13 rate down comment
    До 9 ( преди 1 месец )
    До долния! Порше НЯМА ОПИТА В ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЕЛ. КОЛИ, КАТО ТЕСЛА! Тесла когато започнаха с ел. коли, Порше мислеха следващи бензинови мотори и изобщо не мислеха за батерии и ел. мотори! Така, че се спрете с некомпетентни коментари. Тайкан е с технология от Римак! Порше нямат технологията, а я купиха!