fallback

5 грешки на шофьора, които убиват алтернатора

Тези елементарни действия могат да имат сериозни последствия

Повечето собственици отдавна са престанали да се отнасят грижливо към своите автомобили. По-рано превозното средство беше скъпа придобивка, която ще се ползва дълго време, но нещата се промениха. Мнозина смятат, че инженерите отдавна са разработили всевъзможни защити, а надеждността на съвременните системи е на много високо ниво.

Не всички глупави действия от страна на шофьора обаче може да бъдат предвидени дори от производителя. Някои от тях съсипват основни системи на автомобила, като в случая ще стане дума за тези, които по бърз начин изваждат от строя генератора за напрежение, наричан още и алтернатор.

5 грешки на шофьора, които убиват алтернатора (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    ха ха ха ( преди 3 години )
    Шекер ефенди е намбър 1, плагиатства от себе си, като преписва статии от януари. "Още по темата- 5 начин да убием дори нов алтернатор"
  • #8
    Banan ( преди 3 години )
    При даване на стартов ток, освен ако акумулатора ти не е изсвирясал, няма начин да убиеш алтернатора ако щеш да се утрепеш. А за вода попаднала в алтернатора, просто нямам думи за подобна простотия. Ако влагата беше проблем смятате ли че нямаше да е херметизиран този калпав алтернатор. Лично аз си чистя колата с прахосмукачка включена към инвертер около 2KW без абсолютно никакви проблеми за около 15 минути. Единствено оставям двигателя да работи известно време след това да зареди акумулатора.
  • #7
    До предните ( преди 3 години )
    Кое в статията не е вярно бе. Единия спрял да чете, другия не вярвал, че е верно. Ако искате вярвайте.
  • #6
    Наско ( преди 3 години )
    Пешоооо....Пак си преписвал без да мислиш.....
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    ами има канал в тубата за кар аудио едни момчета изкорубват цялото премиум аудио за да показват какви измама вършат автопроизводителите и след което обезшумават салона врати тавани под и вграждат аудио което е в класи над вгражданите първични премиум марки
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    обнуляване се получава като се свалят клемите от акумулатора и плюсовата клема се закачи за масата поставя се на ключа на контакт и се натиска спирачката или се натиска продължително време клаксона
  • #3
    sam ( преди 3 години )
    Е как ще го свържеш на обратно тоя генератор бе баткааааа.... хахахха той единия кабел дебел с огромна клема??? къде ще я хванеш тая клема за антистатика на москвича ле.... *** тъпата статия хахахахха голям смях падна.
  • #2
    Пеню ( преди 3 години )
    Статия от американци за американци,чул някой , че се маха клемата за *** на грешки.Но при ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ :).Това с полюсите на кабелите за подаване на ток ,няма да го коментирам,защото смятам всеки четящ тук за достатъчно интелигентен да различи черно и червено......и плюс и минус на акумулатора,.Водата.....като влезеш в дълбока вода,най-малкият проблем ще е генератора!
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Това статия за някакви ретро коли ли е? Не съм чувал някой да си сваля генератора в гаража и да си го обслужва в къщи. Поне от 20г. в премиум колите идват супер добри аудио системи, за какво да си сменям Bang & Olufsen, който струва 11 500лв. екстра, за някакво дрънкало за 300лв. или 1000лв.? А това да си откачаш клемата на акумулатора за да си чистиш грешки на борд компютъра за първи път го чувам. И ми звучи супер тъпо.
fallback
Последни